מפתיע: זה החידוש שוואטסאפ מתכוונת להכניס לקבוצות

בוואטסאפ עובדים על חידוש מיוחד ושונה ממה שראינו עד כה, בגרסת הבטא של האפליקציה נראה כי בוואטסאפ יכניסו בקרוב אל תוך הקבוצות אופציית סקרים, דרכה ניתן לקבל חוות דעת של כל חברי הקבוצה בצורה מסודרת

חזקי ניימן | טכנולוגיה 13.3.2022 | 13:41

whatsapp | צילום: pixabay

אפליקציית המסרים הפופולרית WhatsApp עומדת להשיק בקרוב פיתוח חדש הקיים אצל המתחרות כבר מספר שנים, בקרוב, כך על פי דיווח בבלוג WABetaInfo, נוכל ליצור ולענות על סקרים בתוך קבוצות ה-וואטסאפ.

וואטסאפ תאפשר לפתוח את הסקר תחת רכיב המכונה "Create Poll". הרעיון פשוט: אנשי הקשר שנמצאים בקבוצה יכולים לקבל תצוגה מקדימה הנבנית בזמן אמת על פי הבחירות של החברים. בינתיים, התכונה, שתהיה גם כן מוצפנת מקצה-לקצה, נמצאת בפיתוח ואין פרטים נוספים על הפיצ'ר החדש.

הכלי עצמו מיועד לסקר מהיר בין כל חברי הקבוצה – שהם כמובן היחידים שיוכלו לצפות בו. פרסום הסקר מתחיל מניסוח שאלה, ואז קביעת מספר תשובות אפשריות. כל אחד מהחברים בקבוצה רשאי להצביע ולהביע את דעתו, וגם לצפות בתוצאות ולראות איזו אפשרות זוכה לרוב באותו רגע.

במקביל, תכונה נוספת שנמצאת בפיתוח והגיע בשבוע שעבר לבודקי בטא בגרסת הדסקטופ (מחשב) היא "להגיב" במהירות להודעות באמצעות אימוג'י (Reatctions). זה אומר שבמקום להגיב להודעות על בהודעות נפרדת, ניתן להצמיד את האימוג'י הרצוי להודעה המקורית, בדומה לתיבת ההודעות במסנג'ר ובאינסטגרם.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום