טוויטר בתשלום? מאסק מתכנן שינויים באפליקציה

איל ההון, אילון מאסק הודיע אתמול כי ייתכן ובעתיד הוא יתחיל לגבות "תשלום קטן" על שימוש בפלטפורמה. מאסק הבהיר כי התשלום לא יהיה ל"משתמשים רגילים, אלא לחברות המסחריות וגם החברות הממשלתיות

חזקי ניימן | טכנולוגיה 4.5.2022 | 15:03

אילון מאסק | צילום: מתוך טוויטר

אילון מאסק לא מפסיק לרדת מהכותרות: בסדרת ציוצים הוא התייחס אתמול (שלישי) לאפשרות שיגבה כסף על השימוש בטוויטר תוך שהוא טוען כי "סופם של הבונים החופשיים (ארגון אחווה עצום שפעל בעבר) החל כשנתנו שירותי חיתוך אבנים בחינם", כבר כשהכריז מאסק על קניית הרשת החברתית במחיר הגבוה משוויה עלו ספקולציות באשר לתוכנית העסקית שלו, מהיכן יביא הכנסות ואיך יכסה את הרכישה. 

לאחר שאמר כי ייתכן ויגבה "כסף קל" ממשתמשים הרגיע מאסק וטען כי משתמשים "רגילים" ימשיכו להנות מחוויה חינמית בפלטפורמה אלא שחברות גדולות יאלצו לשלם סכום כסף על השימוש, בהמשך טען כי רווחים חלקיים עדיפים על כלום.

"מאסק פוגע בדמוקרטיה"

חברות הענק בארה"ב כגון קוקה קולה ועוד, יצאו בקריאה להחרים את טוויטר אם הבעלים העתידי של החברה, המיליארדר אילון מאסק, משום שהוא "יבטל את מתן התוכן מדיניות המגבילה דברי שטנה ומידע מוטעה בבחירות". במכתב שנשלח לחברות הגדולות בעולם הלילה, לקראת תחילתה של ועידת הדיגיטל הגדולה בארצות הברית, למעלה מ-24 חברות ענק מסחריות אמרו כי על המשווקים להוציא התחייבויות מטוויטר לשמור על המדיניות הקריטית ביותר שלה, כולל בנושא יושרה אזרחית והתנהלות שנאה, ובמידה ולא הם ימשכו את ההשקעות שלהם בטוויטר.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום