"נמחקו לי חובות של למעלה מ-3 מיליון ש"ח"

החובות לוחצים עליכם? אתם כבר לא ישנים בלילה? כדאי שתקראו את המקרה הבא • כך נמחקו לחייב, חובות בסה"כ 3.200.000 ₪ בתשלום חד פעמי של 80 אלף ₪!

אליקים דהן | כלכלי | תוכן שיווקי 9.5.2022 | 15:59

מחיקת חובות | צילום: unsplash

לקוח משרדנו (משרד עורכי דין ארבל עזריה. א.ד.) אשר פנה אלינו במצוקה ואובדן עצות לאחר שעסקו ומפעל חייו קרס בחובות כבדים. הלקוח תיאם איתנו והגיע אלינו למשרדנו במצב נפשי עגום וירוד עם חשבון בנק שנפל ומלא בעיקולים, חובות לספקים אשר הוא מעוניין להמשיך לפועל מולם בכבוד. לאחר ששמענו את השתלשלות המצב הפיננסי ולמדנו את הכשלים ויכולות העסק תוך ניתוח מעמיק של המצב המשפטי ולמידת הפרטים הקטנים, סיפקנו ללקוח תוכנית שיקום כלכלית מלאה במסגרת החוק החדש.

ניהלנו משא ומתן מול כלל הנושים והספקים למחיקת החוב משרדנו הצליח להביא להפחתת חוב באופן דרסטי בהסדר משפטי לסך של 80,000 ₪ בלבד והסדר מלא לסגירת החובות!

עורך הדין פותר בצורה יעילה את המחלוקות המורכבות עם הנושים

אחד מהיתרונות הגדולים של עבודה עם עורך דין המומחה בחדלות פירעון ושיקום כלכלי הוא פתרון מחלוקות מול הנושים. לעתים, חשובה התנהלות יעילה המובילה לתוצאה הנכונה. במשרדנו גילינו עם השנים כי לפעמים אפשר להפחית את החוב עוד לפני התחלת התשלומים. בזכות יעילות ותוצאה אליה שאפתם – הפטר מהיר או חלוקת הוגנת לתשלומים תוכלו להתחיל מהר יותר בחיים החדשים ללא החוב הרובץ על כתפיכם.

מחיקת חובות בהליך החדש

על מנת "למחוק" את חובותיכם ולהתחיל את התנהלותכם הכלכלית מחדש ללא כל סנקציות, גם אתם יכולים לצאת מהחוב. תהליך זה מאפשר מחיקת חובות. חוק חדלות פירעון ושיקום כלכלי אשר נכנס לתוקפו בתאריך 15.9.2019, החליף את פקודת פשיטת הרגל והדינים הישנים והביא עימו רוח חדשה של שינוי בגישת בתי המשפט והדינים, להליכי חדלות פירעון של חייבים.

כיום, הגישה הרווחת הינה ה"גישה השיקומית"

לפיה יש להחזיר את החייב למעגל החברתי כלכלי, מוקדם ככל האפשר ולאפשר לו חזרה לפעילות כלכלית. המטרה העיקרית אליה שואף החייב, בעת כניסתו להליך חדלות פירעון הינה קבלת הפטר חובות. כיום ישנם כמה מסלולים להפטר, כאשר הבולטים הם ניהול הליך בפני הממונה ובית המשפט וניהול הליך בפני רשם הוצאה לפועל, וזאת כאשר החובות נמוכים מסך של 150,000 ₪.

בנוסף, ישנו מסלול להפטר של חייב יחיד במסגרת הליכי חדלות פרעון של חברה. במסגרת זו, ניתן לקבל הפטר חובות לחייב הקשורים בחברה, גם ללא הגשת בקשה לצו פתיחת הליכים מצדו, על בסיס הסדר נושים וחברה הכולל גם את החייב במסגרת הליך חדלות הפירעון, על החייב למלא דוחות חודשיים בהם הוא נותן דין וחשבון על הכנסותיו, הוצאותיו וכו' וכן עליו לשלם לקופת הכינוס סכום חודשי מתוך הכנסתו, כפי שנקבע על ידי הממונה.


בליווי משרד עו"ד ארבל עזריה • יח"צ

נציין, כי לחייבים המעוניינים לצאת מהארץ במסגרת ההליך, ניתן להגיש בקשה לביטול צו עיכוב יציאה מהארץ ולהסיר באופן זמני את ההגבלה. כמו כן, ניתן לקבל כרטיס חיוב דיירקט המקל על החייב ביום יום. לאחר כשנה בהליך, יתקיים דיון בבקשה שהגשנו ותינתן תוכנית לשיקום כלכלי, בה ייקבעו התנאים לקבלת ההפטר המיוחל.

משרד עורכי דין ארבל עזריה צבר מוניטין רב למעלה מ25 שנה התמחות בסיוע לחייבים פרטיים ולחברות הנמצאות בהליכי חדלות פירעון. במשך השנים טיפלנו באלפי תיקי הוצאה לפועל, בתהליך מחיקת חובות ובהחזרת החיים הכלכליים למסלול חדש. רבים מלקוחותינו זכו למחיקה חלקית או מלאה של כל חובותיהם. נקלעת לחובות אני מזמין אותכם לפגישת ייעוץ ללא עלות וללא התחייבות.

אנו מתנהלים מול כלל המנהלים והרשויות בישראל, משרדינו מעניק ללקוחות ייעוץ והדרכה  איך להתנהל נכון כלכלית ולא להגיע לחובות או הגבלות ועיקולים שוב. משרדינו מחובר ישירות למערכת בתי המשפט וההוצאה לפועל והוא מוזן בעדכונים בכל רגע נתון לגבי כל בקשה המוגשת וכל החלטה הניתנת, דבר המאפשר תגובה מהירה.

מומחים בקריסה כלכלית של עסקים

חברות רבות מוצאות עצמן מול שוקת שבורה כאשר לקוחות אינם משלמים בזמן והן אינן יכולות לעמוד בהתחייבויותיהם. משרדנו מטפל בהליכים שונים של חדלות פרעון גם עבור חברות קטנות, בינוניות וגדולות. אנו מסייעים לשלל לקוחותינו לבצע הליכי פשיטת רגל, פירוק חברה, הסדר נושים, הסדר בנקים, הסדרים מול רשויות והליכים נוספים.

צאו לדרך חדשה

אנו יודעים כי ביטול ההליכים הקשים הקיימים כיום בניסיון לגבות את החוב כנגדכם יכול לסייע לכם להתחיל דרך כלכלית חדשה. הזמן בו החוב עמד כעננה מעליכם הוא זמן מבוזבז בו אינכם יכולים לדאוג לעתידכם. טלפונים ומכתבים מנושים, מריבות משפחתיות והקפאה של הנכסים, מדירים שינה מעיניכם. אנו נמצאים כאן עבורכם על מנת לעזור להתחיל את החיים הכלכליים שלכם מחדש. אנו בעלי ניסיון בטיפול באלפי תיקים מורכבים ופשוטים כאחד, ואנו יודעים שנוכל לסייע לכם תוך מספר חודשים להתחיל מחדש.

נקלעתם לחובות? השאירו פרטים ותצאו לדרך חדשה>>>

 

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום