העיתונאי והח"כ התעמתו: "‏‎מבייש את המדים שלבשת"

העיתונאי בן כספית האשים את חבר הכנסת יואב קיש בכך שהוא מוביל את ההתנגדות בליכוד לחוק שייתן מלגת תלמידים ללוחמי צה"ל, וקיש תקף: "מינימום יושרה זה לבדוק. כנראה שגם את זה אין לך". כספית הגיב: "עומד מאחורי דבריי"

מאיר שלם | תקשורת 10.5.2022 | 09:14

חיילים מחפשים אחר רוצחי דביר שורק הי"ד | צילום: Wisam Hashlamoun/Flash90

חבר הכנסת יואב קיש מהליכוד והעיתונאי בן כספית התעמתו אמש בעקבות טענה שקיש מוביל את הליכוד להתנגדות לחוק שאמור להעניק מלגת לימודים ללוחמי צה"ל.

כספית דיווח בטוויטר שלו כי תכנית 'ממדים לאומית', שמעניקה מלגת לימודים באוניברסיטה ללוחמי צה"ל, לא עלתה להצבעה בקריאה שנייה ושלישית. "‏המחזור הנוכחי ממתין לכסף מאפריל כדי לשלם למוסדות האקדמיים".

"היום זה צריך לעבור בקריאה שניה ושלישית בכנסת. אבל זה כנראה לא יקרה. יודעים למה? כי הליכוד, בהובלת יואב קיש, מתנגדים. זה למה. חרפה", תקף כספית.

יואב קיש לא נותר חייב והגיב; "‏‎מינימום יושרה והוגנות מאיש תקשורת שכותב את שמי, בעצם מכל אדם, זה לדבר איתי ולבדוק. כנראה שגם את זה אין לך. רק פוזיציה".

"‏‎עומד מאחורי דבריי", הבהיר כספית בתגובה, "אתה הגשת את הסתייגויות ההטרלה, אתה עומד מאחורי העיכוב, אתה מבייש את המדים שפעם לבשת. אתה יודע שהדרישה לממן 100% מהלימודים אינה הגיונית ואתה עושה פוליטיקה ומסחרה על גבם של לוחמי צה"ל. תתבייש".

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום