נתניהו על מעצר החשודה: חברותה בליכוד תופסק

אמש התיר בית המשפט לפרסם את שמה של החשודה בשליחת מכתבי האיומים לבני משפחתו של ראש הממשלה. המכתבים, שהופנו לרעייתו ובנו של בנט, כללו קליעים חיים | הבוקר, מתייחס רה"מ לשעבר בנימין נתניהו למקרה ומצהיר כי באם החשדות יתאמתו, חברותה בליכוד תופסק

ארי קלמן | פוליטי 13.5.2022 | 10:18

בנט ונתניהו במליאה | צילום: מרים אלסטר, פלאש 90

שלושה שבועות שמר ראש האופוזיציה בנימין נתניהו על שתיקה בנושא האיומים כנגד ראש הממשלה נפתלי בנט, אחרי שנעצרה השבוע החשודה והתברר כי היא פעילה בליכוד ותומכת נתניהו - הוא מגיב לראשונה.

בהודעה מסר הבוקר (שישי) ראש האופוזיציה בנימין נתניהו: "אני מגנה כל סוג של אלימות- נגד ראש ממשלה או כל אדם אחר". על החשודה פעילת הליכוד אמר "אם יוכח שהחשודה אכן ביצעה את המיוחס לה- חברותה בליכוד תופסק".

כזכור, בתחילת השבוע הודיעה המשטרה כי עצרה אישה תושבת הדרום בחשד ששיגרה את מכתבי האיום שהופנו לראש הממשלה נפתלי בנט ובני משפחתו. המכתבים, נזכיר, כללו בתוכם קליעים חיים. "במסגרת פעילות משותפת למשטרת ישראל ושירות הביטחון הכללי (שב"כ), נעצרה היום חשודה תושבת דרום הארץ בת 65 בחשד לשליחת מכתבי איום כלפי בני משפחתו של רה"מ", נמסר מהמשטרה.

לפני כשבועיים פתחה המשטרה בחקירה בעקבות מכתב איומים ברצח, ובתוכו כדור חי של נשק, שהופנה כלפי משפחת ראש הממשלה.

מכתב האיומים הועבר למשטרת ישראל וזו פתחה בחקירה שהוטלה על להב 433 בשיתוף שירות הביטחון הכללי. ממשרד ראש הממשלה נמסר לאחר מכן כי בעקבות מכתב האיומים שהופנה כלפי ראש הממשלה ומשפחתו, החליטו גורמי הביטחון במשרד ראש הממשלה לתגבר את האבטחה של יחידת מגן על משפחת רה"מ.

יומיים לאחר פתיחת החקירה דווח כי המשטרה חוקרת מכתב איום נוסף שנשלח לבנו של ראש הממשלה. גם הפעם כלל המכתב קליע חי, אך נשלח לכתובת אחרת, ביתו הפרטי ברעננה.

אמש הותר לפרסום כי אילנה ספורטה חניה, היא החשודה בשליחת הקליעים לבני משפחתו של ראש הממשלה נפתלי בנט. במשטרה ייחסו לחניה בת ה-65, תושבת אשקלון, עבירות של קשירת קשר לביצוע פשע, סחיטה באיומים, הובלת אמצעי לחימה ואיום בביצוע מעשה טרור.

בתחילת השבוע האריך בית משפט השלום בראשון לציון את מעצרה של חניה ביממה אחת בלבד, זאת בניגוד לבקשת המשטרה להאריך את מעצרה בעשרה ימים נוספים. בערעור שהוגש לבית המשפט המחוזי נקבע כי מעצרה יוארך ביומיים.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום