טרגדיה בגבעת שאול: הילד יקותיאל יהודה ליוש ז"ל

הילד בן ה- 10 יקותיאל יהודה ליוש ז"ל משכונת גבעת שאול בירושלים הלך לעולמו הערב לאחר שהתמוטט לפני מספר ימים באופן פתאומי ובבית החולים ניסו להציל את חייו. מדובר בטרגדיה קשה מאוד בשכונה שמסרבים לעכל את הבשורה

משה ויסברג | ברוך דיין האמת 17.5.2022 | 22:46

הילד יקותיאל יהודה ליוש ז"ל | צילום: באדיבות המצלם

טרגדיה בשכונת גבעת שאול בירושלים: הלך לעולמו הילד יקותיאל יהודה ליוש ז"ל שהתמוטט בפתאומיות לפני מספר ימים והערב השיב את נשמתו ליוצרה כשהוא בן 10 בלבד.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי בשבוע שעבר הוא לא הרגיש טוב, במוצאי שבת התמוטט בביתו, הוא פונה במהירות לבית החולים 'שערי צדק' בירושלים שם גילו מים בראשו, רבים התפללו לרפואתו של יקותיאל יהודה בן חוה יהודית ולמגינת לב לאחר מספר ימים הוא השיב את נשמתו הטהורה ליוצרה 

יקותיאל יהודה ז"ל נולד לאביו שילבחט"א הרב ישראל ליוש מחשובי האברכים בגבעת שאול, ואמו מרת חוה יהודית שתחי' בתו של הגאון רבי אורי מקלב זצ"ל ר"מ בישיבת 'נתיבות החכמה' ומשגיח בישיבת 'היכל התורה' בירושלים שנפטר בחודש תשרי תשע"ה לאחר המחלה.

הוא למד בתלמוד תורה 'אבני שלמה' בכתה ד', והיה ילד חינני ומאיר פנים, שאהב ללמוד, עם פטירתו התפרסם בשכונת גבעת שאול סרטון שבו הוא לומד על 'עקידת יצחק' בפלפול ובעמקות מופלאה. 

 

הוא הותיר אחריו את הוריו שיחי' ומשפחתו השבורה. 

מסע הלוויה תצא הלילה בשעה 23:30 מבית הלוויות שמגר בירושלים להר המנוחות שם ייטמן.

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים. 

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום