דמעות, זעקות ושטר הנחת: הדים נרחבים למעמד התפילה המרטיט בווילנא

עמוד התפילה מרן הגאון הצדיק רבי שמעון גלאי ימריא למסע תפילה בווילנא שם בערב ראש חודש סיון הוא יקרע שערי שמים בציון המקודש • כעת זה הרגע שלכם לעשות את הצעד הפשוט ולהבטיח לעצמכם שהשם שלכם יוזכר שם. למענכם - למען נפש צאצאיכם

כל רגע בשיתוף קופת העיר | חרדים | תוכן שיווקי 24.5.2022 | 10:00

הרב גלאי במעמד התפילה | צילום: קופת העיר

ביום ראשון הקרוב, ערב ראש חודש סיוון, זה יקרה. עמוד התפילה שבדור מרן הגאון הצדיק רבי שמעון גלאי שליט"א אשר המונים נושעו מברכותיו ותפילותיו ימריא באורח נדיר לציון הגאון מווילנא זיע"א שם הוא יערוך מעמד תפילה מרטיט לישועתם של אלפי תורמי "קופת העיר" אשר יושיטו ממש בימים אלה יד לרבבות משפחות שנמצאות על סף קריסה כלכלית - רבבות משפחות שאין להם מאומה.

ערב חודש סיוון, זמן מסוגל ביותר, במלוא מובן המילה. זמן שכבר השל"ה הקדוש העיד עליו כי הוא מסוגל לכל תפילה באשר היא ובפרט להצלחת וחינוך הצאצאים. ודווקא ביום הזה, דווקא ברגעים הנעלים האלה, יגיע עמיד התפילה מרן הגאון הצדיק רבי שמעון גלאי למעמד תפילה מרטיט בציון הגאון מווילנא שם הוא יקרע שערי שמים לישועתם של התורמים, שם אחר שם, בבכיות וזעקות, בתחינה ובדמע.

אם לא די לנו בעצם התפילה המרטיטה שתחיש ללא ספק ישועה להמונים, מרן רבי שמעון גלאי יעמוד שם בציון הקדוש במשך שעות ארוכות ויחתום על "שטר הנחת" אשר יגזור לכם בגזירה של מעלה שתזכו לנחת מהילדים, שתזכו לנחת מהצאצאים.

הרב גלאי מתפלל על התורמים • צילום: קופת העיר

רוצים לשלוח שמות לתפילה? לחצו כאן>>>

שטר כזה עוד לא היה, שטר כזה אתם חייבים שיהיה לכם, הרי כיום אלפים סובלים מקושי החינוך, המונים מתקשים בחינוך ילדיהם, הקושי הוא נורא, הדמעות של ההורים נשפך כמים, אך ממש כעת אתם יכולים לעשות לזה סוף, ממש כעת אתם יכולים להיות רגועים שהנה סוף סוף תגיעו אל המנוחה ואל הנחלה, סוף סוף ילדיכם ילכו בדרך היישר והרצוי לפניו יתברך שמו.

לא נותר לנו עוד הרבה זמן, ממש בעוד ימים ספורים זה יקרה. עמוד התפילה מרן רבי שמעון גלאי יקח את ספריו וימריא למסע מטלטל לקבר הגר"א בווילנא, מעמד תפילה שכזה טרם היה, ומעמד תפילה כזה אסור לכם לפספס. פשוט אסור. עשו ממש כעת את הצעד הפשוט הזה ותזכו לישועות כבירות ולנחת מהילדים, לשטר הנחת שיבטיח לכם אך ורק נחת, יגזור לכם שילדיכם יצעדו בדרך היישר. הקליקו כאן ועכשיו והבטיחו שאתם תהיו חלק מהתפילה הזו. למענכם - למען נפש ילדיכם.

רוצים לשלוח שמות לתפילה? לחצו כאן>>>

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום