טרור האבנים: ערבים פצעו את בנה ונכדיה של הח"כית

טרור האבנים על רכבי יהודים ביהודה ושומרון: אמש נזרקו אבנים על רכב בנה של חברת הכנסת אורית סטרוק | בנה ושני נכדיה נפצעו: "ניסו לרצוח אותם בדרך לחווארה" | קודם לכן, גבר נוסף נפצע באירוע אחר של זריקת אבנים | ראש מועצת בנימין: "מדינת ישראל לא עומדת במשימה פשוטה וכל יום אנו סופגים אבנים שמטרתן להרוג אותנו"

מאיר שלם | חרבות ברזל 25.5.2022 | 07:59

הרכב שנפגע | צילום: ביטחון בנימין

זריקות האבנים על יהודים בכבישי יהודה ושומרון הופכות לדבר שבשגרה: הלילה (רביעי) בכמה מוקדים התרחשו זריקות אבנים מהם כמה נפצעו, בהם גם בני משפחתה של חברת כנסת.

בתחילת הערב אתמול דווח על אירוע זריקת אבנים בכביש 60 ליד שילה. יהודי בן 68 נפצע באורח קל והוא ופונה לבית החולים בלינסון, לאחר שצוות מד"א הגיע להעניק טיפול ראשוני במקום.

לאחר מכן, ערבים יידו אבנים בסמוך לכפר חווארה, ובנה של חברת הכנסת אורית סטרוק, בן 24, נפצע באורח בינוני, פעוט כבן שנתיים וחצי במצב בינוני עם חבלת ראש, וילדה כבת 4 וחצי במצב קל.

הרכב שנפגע\\צילום: ביטחון בנימין

חברת הכנסת סטרוק צייצה: "ערבים ניסו לרצוח את הבן והנכדים הקטנים שלי בחווארה!!", עם תמונות מהזירה.

ראש מועצת בנימין ישראל גנץ מסר: "מדינת ישראל לא עומדת במשימה פשוטה וכל יום אנו סופגים אבנים שמטרתן להרוג אותנו. הטיפול הסלחני, מדיניות ההכלה והרצון לשקט מזויף מתנפצים לנו על שמשות הרכבים, פוצעים ומסכנים אותנו. הדרג המדיני החליט לאפשר לזה לקרות במקום לגדוע ביד ברזל את הטרור הזה".

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום