באישון ליל: 3 פלסטינים חדרו למוצב עם עשרות לוחמים

במוצב ישנו עשרות לוחמי מג"ב וצה"ל. על פי ההערכה הם ביקשו לגנוב אמצעי לחימה אלא שלוחמת שהתעוררה זיהתה אותם והם נמלטו | בצה"ל פתחו בחיפושים אחריהם והאירוע כולו יתוחקר 

חזקי ניימן | חרבות ברזל 26.5.2022 | 09:21

בסיס צה"ל//אילוסטרציה | צילום: פלאש 90

שלושה פלסטינים חדרו אתמול לפנות בוקר למוצב רמה בחטיבה המרחבית בנימין, הסתובבו בו באופן חופשי וללא הפרעה במשך כשעתיים, כשבמוצב ישנים באותה שעה עשרות לוחמי מג"ב וצה"ל. כך פורסם הבוקר (חמישי) בתוכנית "הבוקר הזה" ב'כאן רשת ב'.

השלושה, שלא היו חמושים, נכנסו למוצב אחרי שחתכו את הגדר מבלי שאיש הבחין בהם. ההערכה שהתכוונו לגנוב תחמושת או ציוד צבאי אחר. סמוך לשעה חמש בבוקר גילתה אותם באקראי אחת הלוחמות סמוך למגורי החיילות. היא החלה לצעוק והפולשים נמלטו מן המקום.

כוחות שהוזעקו נכנסו לכפר ג׳בע הסמוך כדי לנסות ולהגיע אליהם והחיפושים אחריהם נמשכים. את המוצב מאייש גדוד של מג״ב ופלוגה אחת של צה"ל. האזור מוכר כאזור שבו פעילות חבלנית ובעבר היו באזור פיגועים קשים. קצין בצה"ל הגדיר אותו "המוצב הנפיץ ביותר בגיזרה כולה".

ממשטרת ישראל נמסר: מתחקור ראשוני עולה כי זמן קצר לאחר שהחשודים נכנסו למתחם זיהתה לוחמת מג"ב את אחד החשודים והם החלו בבריחה לעבר הכפר הסמוך. במשמר הגבול רואים בחומרה את האירוע. מיד עם קרות האירוע הורה מפקד משמר הגבול לבצע תחקור מקיף של האירוע ושל כלל מרכיבי האבטחה והגנת הבסיס. במקביל נעשית פעילות עם כלל גורמי הביטחון למעצרם של החשודים.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום