המים שגורמים ליראת שמים: הבשורה של נשות האברכים

עד לא מכבר נחשב תחום המיניברים הכשרים כשוק רווי בגורמים מפוקפקים • המהפכה של חברת אפיקים ממשיכה ביתר שאת עם השקת המינבר החדשני 'נועם 2' ותודעת השירות הגבוהה של נשות האברכים המועסקות תוך דגש רחב על אמינות ושקיפות מול הלקוח, כך שבעצם העסקתן הן גורמות לקידוש ה' עצום בקרב הלקוחות הרבים ולשינוי תדמית כללית בחברות אלו

כלכלי | תוכן שיווקי 26.5.2022 | 16:09

המים של נעם 2 | צילום: מתוך אתר החברה

התחום שבו פועלת חברת המיניברים 'אפיקים', נחשב למורכב בעולמות השירות. תחום מכשירי טיהור וקירור המים נתפס עד לא מכבר כשוק שבו פעלו גורמים שאמינות, איך לומר, היא לא הצד החזק שלהם.

בעקבות המקרים הרבים, יזם משרד הכלכלה שורה של תקנות צרכניות שמטרתן, חיזוק כוחו של הצרכן בתחום מול בעלי העסקים שעשקו אותו. כך, שכאשר החלה חב' 'אפיקים' לפעול בתחום, היה זה צפוי כי היא תיתקל בחשדנות".

"היום, 15 שנה אחרי, אנו יכולים לומר שהצלחנו להוכיח שאפשר גם אחרת", אומר סמנכ"ל החברה ישראל אדיר, שמגלה כי "אני אישית חש בכך שאנו זוכים לקיים קידוש ה'. דווקא החברה החרדית הצליחה להוכיח, שניתן להפעיל חברה המבוססת על תודעת שירות גבוהה מאד ולספק ללקוחות תמורה מלאה. הם יודעים שכאשר יתקלו בבעיה מכל סוג שהיא, עם ה"נועם" שלהם, אנו כאן לימינם".

 "הבעיות מגוונות. ישנם למשל מקרים שבהם הפניות הן דווקא הלכתיות. "לא פעם התקשרו לשאול, האם כאשר 'נועם1 'מועבר למצב שבת דקות אחדות לפני שבת, אין בעיה בכך שהמים רותחים גם לאחר שהשבת נכנסת. המוקדניות, כך הוא מספר, כבר למדו לספק את התשובות גם לשאלות המוגדרות כהלכתיות. ואין מה לתמוה, שכן המוקדניות כולן הן נשות אברכי-כולל.

"גם זו המדיניות שלנו שהעובדות יהיו נשות אברכי-כולל, כך שבעצם העסקתן נצליח לסייע לבעליהן ללמוד. שלא לדבר על כך שעובדות מהסוג הזה הן עובדות איכותיות ביותר, שאכן מספקות לחברה את המקסימום – שהוא, כפי שכבר הבהרנו, רמת שירות גבוהה ביותר שמגיעה ללקוחות.

"אגב, חלק מהמוקדניות פעלו בעבר במרכזי שירות אחרים והן אלו שאומרות כי 'ברמה כזו של שירות ובעיקר נכונות כזו של חברה ללכת לקראת הלקוח – לא נפגשנו'. לצד המוקדניות, פועל לו צוות של טכנאים, המתנייד בכל איזורי הארץ באמצעות צי של רכבים.

 "אנו מגיעים לכל מקום, בלי כל מגבלה. צפון, דרום, התנחלויות – היכן שיש לקוח שרכש מכשיר,  אנו נהיה שם בשבילו במידה והוא יהיה זקוק לכך, תוך פרק זמן קצר".

"מהשירות נהנים כלל לקוחות החברה, החל מבתי החולים הגדולים, שרכשו את המיני-ברים הפזורים בין המחלקות; מוסדות המחזיקים ב'בנק מים', שהוא מעין מיני-בר ענק המספק מים קרים גם כאשר מאות ילדים צורכים את המים בו זמנית וכלה בלקוחות הפרטיים, המחזיקים את המכשיר הביתי המוכר – נועם1" וכן נועם 2 החדש שהשקנו כעת, וכבר שובר שיאים רבים בקצב מכירה מסחרר ב"ה.

"המטרה היא לספק שירות לכל לקוח ואין זה משנה אם מדובר בלקוח מוסדי שרכש עשרה מכשירים או לקוח שברשותו מכשיר אחד. כולם יקבלו את אותו היחס ואת אותה רמת שירות".

איך באמת, שאלנו.

"כי זו הגישה שהוכחה ככזו שעובדת בשטח: היום, כאשר לקוח פוטנציאלי מברר 'איזה מיניבר' כדאי לקנות, הוא ישמע מחבריו שרכישת מתקן 'נועם' הוא הצעד הכדאי ביותר. יכולים להיות מכשירים זולים יותר, אך כל מי שמחזיק מכשיר כזה מודע לכך, שבלי שירות שמובטח ברגע האמת חבל להשקיע במכשיר.

"מרבית הלקוחות שלנו מגיעים אלינו בעקבות ההמלצות שקיבלו מהחברים או מבני המשפחה. אלו שחוו פעם אחת את ההרגשה של להיתקע עם מכשיר תקול ומי שחווה את השירות של 'אפיקים', יודע שלמכשירי 'נועם 'שהחברה מספקת יש אבא. אנחנו עושים הכל בכדי שהלקוח יחוש את המאמצים הרבים שאנו עושים בכדי לתת ללקוח את ההרגשה שכאן חושבים עליו ומשתדלים לספק לו את השירות המגיע לו".

 וכאן ישראל חושף את הסוד: "יש מי שיכול להסתכל על ההשקעה במתן השירות כהוצאה, אך מבחינתנו - מדובר בהכנסה. ככל שנשקיע יותר במתן שירות, כך נצליח לייצר יותר הכנסות. עובדה – זה פשוט עובד".

רוצים לשמוע עוד על המיניבר החדשני? השאירו פרטים>>

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום