צפו בשידור חי ממעמד התפילה המסוגל לישועות וביטול הגזירות

הערב יום חמישי חל יום ההילולא של התנא האלוקי רבי חנינא בן דוסא, ובארגון 'חנינא בני' נערכים לקראת מעמד התפילה המיוחד וקיום הסגולה הבדוקה על ציון קברו בחצות יום, ערב שבת קודש * צפו בשידור החי

חרדים | תוכן שיווקי 26.5.2022 | 20:00

תפילה מרטיטה בקבר ר' חנינא | צילום: באדיבות המצלם

הערב נערכת ההילולא הגדולה של התנא הקדוש רבי חנינא בן דוסא זיע"א שהתפרסם בחייו כמי שפעל ישועות מעל לדרך הטבע, ורבים מבקשים לזכות להזדמנות הנדירה שבו כוחו של הצדיק גובר עוד יותר ביום ההילולה, ולזכות לישועות. 

צפו בשידור חי ממעמד התפילה:

במשך מאות שנים התגלגלו אינספור סיפורי מופת על יהודים שהגיעו לציונו הק' ונושעו בדרך פלא. אולם בזמנינו הדבר לא מתאפשר לרוב בשל מיקומו של הציון השוכן בכפר עראבה בגליל, שבהוראת כוחות הביטחון רצוי לא להיכנס לכפר ללא תיאום מראש.

ארגון 'חנינא בני' מקיים מידי שבוע את הסגולה אשר נמסרה ע"י מרן הגאון הגדול רמ"ש אדלשטיין, ומזכירים את שמות התורמים במעמד הנשגב שנערך בציון הק' ע"י מנין אברכים ת"ח העורכים במקום סדר לימוד מיוחד שבסיומו מעתירים בתפילה ומזכירים את בקשותיהם הפרטיות של כל מי שתורם לארגון המעביר בכל ער"ש חלות ויין לעמלי תורה בכוללי שישי שבת. 

סגולה נפלאה זו נמסרה כאמור ע"י מרן הגאון הגדול רמ"ש אדלשטיין שבמכתבו אף מתבטא "בטוחני שיועיל הדבר לפעול ישועות אף שלא כדרך הטבע". 


תפילה בציון התנא הקדוש • באדיבות המצלם

כאמור, יום ההילולא של התנא שהוא בכ"ו אייר , היסוד שביסוד חל השנה ביום ו' ערש"ק. הסגולה הנערכת מידי שבוע, תתקיים גם בחצות יום שישי ביום ההילולא שכידוע כוחו של הצדיק גדול יותר ביום זה. משכך נערכים בארגון למעמד התפילה המרכזית שתיערך ביום המסוגל יום ההילולא הגדול ובשעה המסוגלת של ליל שישי אשר מדברי חז"ל למדנו את כח התנא דייקא בערבי שבתות כדברי הבת קול שענתה: "כל העולם ניזון בשביל חנינא בני והוא די לו בקב חרובין מערב שבת לערב שבת". 

מידי יום מתקבלות עדויות ומכתבים בהם מגוללים התורמים סיפורי ניסים על ישועות שראו לאחר שהצטרפו לסגולה בתרומה למען לומדי התורה.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום