עו"ד חרדי נבחר לנשיא החדש של הקהילה היהודית בארגנטינה

עו"ד עמוס לינצקי, הוא הנשיא החדש של ה'אמיה' ארגון הגג של הקהילות היהודיות בארגנטינה, הוא יכנס לתפקידו ב-7 ביוני. לינצקי הוא חבר בגוש הדתי המאוחד (BUR), המפלגה החרדית שזכתה ברוב הקולות בבחירות האחרונות

יענקי פרבר | חדשות בעולם 26.5.2022 | 16:59

עו"ד עמוס לינצקי | צילום: באדיבות המצלם

לאחר מושב אספת נציגי החברים של 90 חברים שנבחרו בבחירות שנערכו ב-10 באפריל, הוקם אתמול דירקטוריון AMIA החדש, בנשיאותו של עו"ד עמוס לינצקי. לינצקי, חבר בגוש הדתי המאוחד (BUR), המפלגה החרדית שזכתה ברוב הקולות בבחירות האחרונות.

עמוס לינצקי בן 42, עורך דין, נשוי ואב לשלושה ילדים, סיים בהצטיינות את התואר באוניברסיטה הלאומית של בואנוס איירס בשנת 2003, ונרשם הן בארגנטינה והן בישראל, לעמוס לינצקי קריירת מנהיגות מקצועית, בשנת 2007 סיים תואר במשפט בינלאומי באוניברסיטה העברית בירושלים. קודם לכן, בשנת 2004, השלים את התואר השני ב"זכות לאינטגרציה כלכלית", אשר נלמד בשותפות על ידי אוניברסיטת פריז סורבון ואוניברסיטת של סלבדור בארגנטינה.

לינצקי עובד כיועץ משפטי בנושאי חוזים בינלאומיים, השתתפות חברות במכרזים ציבוריים, משפט תאגידי, עסקי ומנהלי, קניין רוחני ועוד. הוועד המנהל החדש של ארגון 'אמיה' ארגון המאגד את הקהילות היהודיות בארגנטינה שהוקם אתמול, ייכנס לתפקידו ביום שלישי הבא, 7 ביוני, לאחר טקס שיתקיים באודיטוריום ברחוב פסטר 633.

להלן הרשימה המלאה של חברי הנהגת המוסד לקדנציה 2022-2025:

נשיא: עמוס לינצקי
מזכיר כללי: גבריאל גורנשטיין
גזבר: אריאל הלפרין
סגן נשיא ראשון: אלעזר המרה
סגן נשיא שני: דניאל ספוזניקוף
סגן המזכיר הראשון: גוסטבו סקאל
סגן המזכיר השני: פבלו ג'ואג'טי
גזבר ראשון: שבח גורדון
גזבר 2: יצחק סלמון
מזכיר: דניאל דנון

חברים פעילים. חאבייר סטולוביצקי, אקטור בורגר, מרקוס אוחנה, דניאל בניון, דוד חמלניצקי, אדריאן ברולסקי, דריו גרונברג, גבריאל טריימן, מרינה דחטיאר, ראול סטולארזה ומריו אלטמן.

אחראים חשבונות ראשיים: דאריו קוריאל ואלברטו צ'איינו.
בודקי חשבונות מחליפים: אליאס קאהן ואלחנדרו אוחנה.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום