נמנע פיגוע? רובים ואקדחים רבים בביתו של ניאו-נאצית

משטרת פורטלנד עצרה גבר שהשאיר תעמולה ניאו-נאצית מחוץ לארגון המסייע לפליטים ומהגרים בחודש שעבר | החוקרים ביצעו חיפוש ברכבו ובביתו, שם גילו החוקרים ראיות הקושרות את רוקהייל לפשע

יענקי פרבר | חדשות בעולם 27.5.2022 | 09:19

הרובים והאקדחים | צילום: משטרת פורטלנד

ג'רל ג'אדסון רוקהייל, בן ה-35, תושב מערב לין שבפורטלנד, במדינת אורגון ארה"ב, נעצר במחוז קלקאמס בעקבות חקירה שנפתחה בחודש שעבר, האיש השאיר ב-24 באפריל מחוץ לארגון שתומך במהגרים ופליטים, חומר ניאו נאצי, כך מסרה משטרת פורטלנד.

אלמוני הציב מדבקת תעמולה ניאו-נאצית על גדר המבנה, כך מסרה המשטרה. לאחר שזו זיהתה את רוקהייל כחשוד מצפייה במצלמות האבטחה, הוא נעצר והחוקרים ביצעו חיפוש ברכבו ובביתו, שם גילו החוקרים ראיות הקושרות את רוקהייל לפשע.

בביתו של רוקהייל, תפסו השוטרים רובים רבים, אקדחים, ופריטים מטרידים אחרים, כגון תעמולה נאצית. רוקהייל נעצר בגין פשיעה מדרגה שנייה. הוא עשוי לעמוד בפני אישומים נוספים של פשיעה מדרגה ראשונה, ועוולות פליליות מדרגה שלישית.

"ראינו את ההשפעות של שנאה וחוסר סובלנות ואת האלימות שהיא יכולה להוביל אליה", אמר המפקד צ'אק לובל. "אנחנו עובדים באופן קבוע עם הארגון, וממשיכים לבנות מערכות יחסים כדי שקהילת המהגרים שלנו תוכל לסמוך על המשטרה ולהגיע אלינו כשהם צריכים, כמו במקרה הזה. אני אסיר תודה על העבודה הקשה של חוקרי משטרת פורטלנד וחברי משרד השריף של מחוז קלקאמס בהגנה על כל חברי הקהילה שלנו".

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום