אל תתפתו: הדלק שיכול לגרום לרכב שלכם נזק של אלפי שקלים

עבריינים פותחים תחנות דלק פיראטיות ברחבי הארץ מספקים דלק מוזל במחיר מוזל | במשטרה מבקשים להזהיר את הציבור מפני האיכות הירודה של הדלק המסופק בתחנות הפיראטיות והן מפני הסכנה הבטיחותית בכניסה לתחנות האלה

קובי ברקת | רכב ותחבורה 16.6.2022 | 22:47

אילוסטרציה | צילום: unsplash

תופעה מטרידה: עבריינים פותחים תחנות דלק פיראטיות ברחבי הארץ מספקים דלק מוזל במחיר שנע בין חצי שקל לשקל לליטר, זאת כדי לממן באמצעות כסף שחור את ארגוני הפשיעה שבהם הם שותפים, כך מדווח איציק סבן ב'ישראל היום'.

"מנצלים את עליית מחירי הדלק ומציעים דלק במחיר זול יותר שנע בין חצי שקל לשקל לליטר וכך מושכים אליהם לקוחות", אמר אתמול מקור משטרתי בכיר והוסיף "נהגים מוכנים לשבור את הרכב שלהם בתוך שדה חרוש, העיקר לקנות דלק בזול".

"הן מוחבאות ומוסלקות בתוך מזבלות או מטעים כדי למנוע מהמשטרה למצוא ולסגור אותן", הוסיף, "התעשייה הזו מגלגלת עשרות מיליוני שקלים וככל שמחיר הדלק עולה, התופעה של תחנות הדלק הפיראטיות תימשך."

במשטרה מבקשים להזהיר את הציבור גם מפני האיכות הירודה של הדלק המסופק בתחנות הפיראטיות והן מפני הסכנה הבטיחותית בכניסה לתחנות האלה. "העבריינים לא רואים בעיניים" הוסיף ואמר הבכיר, "הם רוצים כסף קל ומהיר. הציבור צריך להבין שאיכות הדלק בתחנות הפיראטיות עלולה לגרום לכלי רכב נזק בשווי עשרות אלפי שקלים והכסף שהציבור משלם בתחנת דלק פיראטית הולך לרוב לעבריינים".

במשטרה לא שוקטים על השמרים, ובמסגרת "מסלול בטוח" לצמצום הפשע במגזר הערבי, פשטה השבוע המשטרה על שלוש תחנות דלק פיראטיות בכפרים ירכא וג׳דיידה בגליל ועוכבו מספר מפעילים עם ציוד וכ-9,000 דולר במזומן.

הפעילות השבוע מצטרפת לפעילות בשבוע שעבר עת פשטה משטרת רהט על שש תחנות דלק פיראטיות בעיר הדרומית. במהלך הפעילות הוחרמו שש צוברי דלק ושני כלי רכב ששימשו לתפעול התחנות. בנוסף, הוחרמו שש משאבות דלק, אלפי ליטרים של סולר, וכסף מזומן.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום