החתן היתום משתף בדמעות: "היום אבא היה אמור ללוות אותי לחופה"

היום בערב הוא היה אמור להינשא בשעה טובה ומוצלחת, הוא חלם על חתונה שמחה ועליזה כשאבא לצידו, אלא שבמקום שאביו ילווה אותו לחופה הוא ליווה את אביו למנוחת עולמים • שעות לפני החתונה שנדחתה החתן מספר בדמעות על הקושי ומתחנן לעזרה

כל רגע בשיתוף קופת העיר | חרדים 20.6.2022 | 11:40

חתן יתום | צילום: באדיבות המצלם

בעוד שעות ספורות הוא היה אמור לצאת מביתו לכיוון אולם השמחות שם הייתה אמורה להיערך שמחת נישואיו בשעה טובה ומוצלחת. בעוד שעות לא רבות הוא היה אמור לגשת אל חופתו כשהוא מלווה בידיו של אביו הגאון רבי יצחק יעקב אבלסון.

לחצו כאן והצילו את משפחת אבלסון מפני קריסה>>

כל זה היה אמור להיתרחש היום בערב, אך רק בסוף השבוע האחרון האב האהוב, הגאון שהעמיד תלמידים רבים הסתלק לשמי מעלה, הלך לעולמו לאחר יסורים קשים ומרים כשהוא מותיר אחריו משפחה שבורה ורצוצה, ללא משען ומשענת.

במשך תקופה ארוכה הלך אביהם ונחלש אך מעולם הוא לא התייאש, הוא נלחם כמו אריה והמשיך בשגרת יומו בהעמדת תלמידים ובהפצת תורה ויראה. ילדיו הרבים, חמישה עשר במספר עמדו סביבו כל העת, מתחזקים ומחזקים, מתחננים בפני בורא העולמים שלא ייקח מהם את אבא האהוב, אבא שכל החיים עומד שם לצידם. אלא שבמהלך היממה האחרונה נגזרה הגזירה והוא השיב את נשמתו ליוצרה כשהוא מותיר אחריו את רעייתו האלמנה שתחי' ושורה של יתומים מוכים ושבורים, דומעים ורצוצים.

היום בערב הוא היה אמור להינשא אך במקום זאת הוא יושב שבעה, דש בגדו קרוע ועיניו זולגות דמעות ללא הפוגה. הוא צעיר לימים אך כעת הוא מבין שהוא נותר ממש לבד, אין מי שילווה אותו לחופה, אין מי שידאג להוצאות הנישואין הכבדות ובעצם אין מי שידאג לו. אם לא די בזה, אח נוסף היה אמור להינשא בעוד כשבועיים אך גם הוא יצעד אל החופה לבד, ללא אב, ללא אבא שתומך, ללא אבא שדואג.

הסיפור הזה חייב לעשות משהו, חייב לגרום לנו לפתוח את הלבבות ולסייע למשפחה השבורה הזו. כיצד הם יתחתנו? כיצד הם יקימו את ביתם? זה הרי נורא ואיום, במקום שאבא ילווה אותם לחופה, הם ליוו אותו בדרכו האחרונה, במקום שאבא יברך אותם ביום שמחת ליבם, הם אומרים קדיש בדמעות שליש. הקליקו כאן וכעת ותסייעו ליתומים שיזכו להתחתן בכבוד.

לחצו כאן והצילו את משפחת אבלסון מפני קריסה>>

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום