חיפושים נרחבים באזור מירון אחרי מוישי קליינרמן: "הילד של כולנו"

היעדרותו של מוישי קליינרמן: מבצע חיפושים נרחב, בהשתתפות מאות שוטרים ומתנדבים, נפתח הבוקר באזור הר מירון | רב המשטרה בחפ"ק החיפושים: "מוישי הילד של כולנו, עושים מאמצים כדי להשיב אותו הביתה"

אבי גדלוביץ' | חדשות בארץ 22.6.2022 | 11:56

החיפושים במירון | צילום: דוברות המשטרה , יכ"ל

מתנדבים רבים מכלל ארגוני החירום וההצלה יצאו היום (רביעי), החל משעות הבוקר המוקדמות, למבצע חיפושים נרחב אחר הנער מוישי קליינרמן - שנעדר מביתו מזה 88 ימים. החיפושים מתרכזים ביערות ובשטחים הפתוחים שבאזור מירון, שם נראה קליינרמן בפעם האחרונה.

 

צילום: דוברות המשטרה

בחיפושים משתתפים מאות שוטרים, יחידת הכלבנים לישראל, יחידות חילוץ, פרשים, מסוקים, רחפנים ומתנדבים אזרחיים. החיפושים מתבצעים על בסיס תצלומי אוויר שמהם נגזרו תאי שטח לחיפוש.

רב המשטרה, נצ"מ הרב רמי ברכיהו, שהגיע לחפ"ק המשטרה כדי לעקוב מקרוב אחר החיפושים, אמר כי הארגון עושה הכל על מנת להשיב מוישי הביתה. "אנחנו ממשיכים הבוקר את החיפושים אחר מוישי, שהוא הילד של כולנו", אמר הרב ברכיהו. משטרת ישראל עושה מאמצים כדי להביא את מוישי בריא ושלם לביתו".

כפי שדווח ב'בחדרי חרדים', המשטרה הגבירה באופן משמעותי את החיפושים אחר מוישי קליינרמן, תושב מודיעין עילית. לפי שעה טרם קיים קצה חוט בנוגע למקום הימצאו ובמשטרה בודקים את כל כיווני החקירה.


מוישי קליינרמן

המשטרה הודיעה בשבוע שעבר כי בהמשך למאמצי משטרת ישראל בחיפוש אחר מוישי קליינרמן, ובהמשך להערכות מצב תכופות שמקיימים במשטרה אודות היעדרותו, שוחח המפכ"ל עם ראש אח"מ שמינה צוות חקירה מיוחד ביל"פ (היחידה לחקירת פשעים) שומרון , ולצידו יפעלו צוותי חקירה של אגף החקירות והמודיעין בכדי להתחקות אחר עקבותיו של מוישי.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום