החל ממחר: הרחבה נוספת של קבלת קהל בסניפי הבנקים

לאחר החלטת הממשלה לשחרר את המשק לפעילות, המערכת הבנקאית תעלה את היעד שלה העומד כיום על 30% ממצבת כוח האדם למינימום של 50% פעילות

כלכלי 3.5.2020 | 18:30

בנק לאומי צילום: Dario Sanchez/Flash90

בדרך לשגרה: הרחבה נוספת של קבלת הקהל בסניפי המערכת הבנקאית - החל ממחר (שלישי) תורחב קבלת הקהל בסניפי הבנקים ושיעור הסניפים הפתוחים לקהל הרחב.

על רקע החלטת הממשלה לשחרר את המשק לפעילות, המערכת הבנקאית תעלה את היעד שלה העומד כיום על 30% ממצבת כוח האדם למינימום של 50% פעילות מכלל הסניפים השונים.

קבלת הקהל תרוכז בסניפים ייעודיים בפריסה ארצית, בהם יינתנו כלל השירותים שניתנו ערב אירוע הקורונה ועדיין מדובר במתכונת מצומצמת יותר משגרה רגילה.

בתוך כך, הפיקוח על הבנקים קורא לציבור להשתדל ולבצע פעולות בנקאיות באמצעים שאינם מצריכים הגעה פיזית לסניפים, כגון: טלפון, מכשירים האוטומטיים, אפליקציה (יישומן) הבנקאית ובאתרי הבנקים השונים. דרישה זו מגיעה גם למערכת הבנקאית עצמה שאמורה לתת פתרונות ומענה באמצעים השונים שהוזכרו.

בעקבות הנחיות של משרד הבריאות בדבר החלטות הממשלה על הקלה במגבלות הפעילות, ציינו בפיקוח על הבנקים כי מתן השירותים הבנקאיים לציבור הרחב, יתאפשר תוך שמירה על בריאות הציבור והוראות משרד הבריאות.

הסניפים שיפתחו לקהל הרחב ייקבעו בהתחשב בפיזור גיאוגרפי של הסניפים וביכולת לספק שירותים בנקאיים לציבור.

למרות ההקלות, המפקחת על הבנקים הודיעה כי היא רשאית לקבוע הוראות שונות בדבר פתיחת וסגירת סניפים בהתאם להנחיות משרד הבריאות.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום