בעקבות התקלה: צוקרברג מתרושש ממיליארדים

מנכ"ל פייסבוק מארק צוקרברג הפסיד בארבע השעות האחרונות שבהן נמשכת התקלה התקדימית - שבעה מיליארד דולר וירד למקום החמישי מבין עשירי העולם מתחת לביל גייטס. צרות של עשירים אבל לא רק

יענקי פרבר | טכנולוגיה 4.10.2021 | 23:50

פייסבוק צילום: pixabay

בעקבות תקלת הענק שמשתקת כבר ארבע שעות את הרשתות החברתיות פייסבוק, אינסטגרם וכן וואטסאפ, הפסיד הבעלים מארק צוקרברג, 7 מיליארד דולר, כך דווח באתר 'בלומברג'.

במקביל להפסד, ישנה צניחה של 5% בערך המנייה שנרשמה מאז התקלה. מדד המניות ביום שני הוריד את שוויו של צוקרברג ל-120.9 מיליארד דולר, והוריד אותו מתחת לביל גייטס למקום ה-5 במדד המיליארדרים של 'בלומברג'. הוא איבד כ-19 מיליארד דולר מאז ה-13 בספטמבר, אז היה שווה כמעט 140 מיליארד דולר, כך על פי המדד.

כזכור, האפליקציות הפופולריות וואטסאפ, פייסבוק ואינסטגרם קרסו הערב (שני) ולא ניתן לשלוח הודעות החל מהשעה 19:00. מטעם פייסבוק נמסר כי "אנו עובדים על מנת לטפל בבעיה במהירות האפשרית, אנו מתנצלים על אי הנעימות והנוחות".

התקלה יצרה כאב ראש גם לעובדי פייסבוק עצמם. ב'ניו יורק טיימס' דווח, כי עובדת בחברת 'פייסבוק', מספרת על כך שעובדים לא הצליחו להיכנס לבניינים הבוקר כדי להתחיל להעריך את היקף הבעיה מכיוון שהתגים שלהם לא פועלים בכניסה לדלתות.

כתב חדשות NBC קווין קולייר פרסם שחלק מהעובדים שכבר נמצאים בתוך משרדים אינם יכולים לגשת לחדרים מסוימים בעקבות התקלה.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום