"נפח האחסון שלך ב-Gmail כמעט מלא": אל תשלמו, זה הפתרון החינמי

אין משתמש שלא קיבל את ההודעה על נפח האחסון שהולך ואוזל בחשבון הגוגל שלו, אך קיים פתרון פשוט וקל ליישום שינקה לכם את האחסון שאין בו צורך וימנע מכם תשלום | הצעדים פשוטים

יוסף ריס | טכנולוגיה 5.11.2021 | 09:09

אילוסטרציה צילום: pixabay

כל אדם המחזיק בחשבון ג'ימייל, קרוב לוודאי נתקל מתישהו בהודעה המתריעה בפניו כי "נפח האחסון שלך ב-Gmail כמעט מלא".

הפתרון שחברת גוגל מציעה הוא לרכוש אחסון נוסף, 80 ש"ח לשנה עבור 100 ג'יגה בית, או 120 ש"ח לשנה עבור 120 ג'יגה בית. אך שיטוט קל שביצע כתב אתר 'גלובס' בחשבון הגוגל, מצא שיטה פשוטה וחינמית לשטח נוסף או נכון יותר, שטח ריק חדש.

הצעדים פשוטים: להיכנס לחשבון; ב"דף הבית" כתוב 'שטח אחסון בחשבון'. אם תלחצו על "ניהול האחסון", תראו כל מיני כלים יעילים שגוגל מציעה לכם.

שם בין היתר תגלו, כמה שטח האחסון שלכם ניצל והצעות לרכישת נפח אחסון נוסף. אך אם תרדו מעט תוכל לראות את הכותרת "פינוי מקום אחסון", שם תופיע אפשרות לחיצה בשם "כניסה לאחסון שלי".

האפשרות שתופיע למעלה: מחיקת פריטים שנמחקו במייל או בדרייב / או למחוק את ההודעות שמוגדרות כספאם.

אך אם תגללו למטה תראו קטגוריה בשם "פריטים גדולים" - שם גוגל מאפשרת לראות את המיילים הכי כבדים שקיבלתם, כל מה שצריך זה לסמן את אותם אלו שתרצו למחוק.

כתב הטכנולוגיה של גלובס "נכון שמדובר בעבודת נמלים, אבל לאחר כ-10 דקות שישבתי על זה, הסרתי כ- 3GB בקלות משמעותית. לאחר ההסרה המהירה, נשארו לי עוד 4GB שגוגל מציעה לי לבדוק".

והוסיף: "תשמעו, יגיע היום שככל הנראה תצטרכו לרכוש אחסון - בגלל המיילים או התמונות או הדרייב. אבל נכון לעכשיו, למי שרוצה לדחות את התשלום לגוגל, יכול לעשות זאת ולהרוויח עוד זמן".

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום