שמונה שנים אחרי: אברהם פריד הבטיח וקיים

אברהם פריד הפתיע את בני משפחת גרוס, שאיבדו שתי בנות/אחיות בעקבות הדברה רשלנית בביתם לפני כשמונה שנים. שני הבנים הגדולים אושפזו במצב קשה וזכו לביקורו של גדול הזמר, שבאותו מעמד תועד מבטיח לאחים שיבואו לשמחם בשמחת בר המצווה • המעגל נסגר במוצ"ש האחרון

אליעזר חסיד | מוזיקה 8.11.2021 | 21:44

אברהם פריד צילום: יח"צ

גדול הזמר החסידי אברהם פריד סגר מעגל וקיים הבטחה אחרי כשמונה שנים. בכ"א שבט תשע"ד התרחש אסון נורא שזעזע את העם היהודי כולו בארץ ובעולם. שתי ילדות אביגיל ויעל לבית משפחת גרוס מירושלים נפטרו כתוצאה מהדברה שבוצעה בביתם.

שני אחיהן, רפאל שלמה ויצחק אייזיק וכן שני ההורים שמעון ומיכל גרוס אושפזו בבת החולים, כאשר האחים במצב קשה וההורים במצב קל. בשלב מסוים אף נוסף שם לשמם של האחים חיים מיכאל שלמה ורפאל יצחק אייזיק. במהלך אשפוזם זכו האחים לביקורים מחזקים רבים, בהם ביקור של הזמר אברהם פריד, ששר לילדים את שיריו האהובים. באותו ביקור הבטיח פריד להגיע ולשיר בשמחות בר המצווה שלהם.

ואכן במוצאי השבת האחרונה פרשת תולדות מלאו 13 שנים לנער רפאל יצחק אייזיק, ומי שהפתיע את כולם ונכנס לפתע כאחד האורחים הוא לא אחר מאשר הזמר אברהם פריד, שאף כיבד את המשפחה מגרונו ושר שירי הודאה להשי"ת, לצד ריקודים עם בני המשפחה וחתן השמחה.

יצוין כי הילד חיים מיכאל שלמה חגג את בר המצווה שלו כבר בשנה שעברה, אך בשל מגבלות הקורונה נבצר מפריד להגיע ולהשתתף בשמחה.

מאז אותו אסון, זכו בני הזוג שמעון ומיכל גרוס לחבוק עוד בן ושתי בנות. 

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום