תתבע? עימות בין הח"כית מהליכוד לעיתונאי עקיבא נוביק

העיתונאי עקיבא נוביק פרסם טור בו ביקר את חברת הכנסת גלית דיטסל-אטרבריאן בעקבות דברי הביקורת שלה נגד יו"ר הקואליציה סילמן, על כך שלא פרסמה תיעוד כשטענה שתקפו אותה | היא הראתה דו"ח מהמשטרה ומחדר מיון ואיימה: "אפרסם בהמשך את האמצעים המשפטיים בהם ננקוט"

מאיר שלם | תקשורת 14.11.2021 | 18:41

העיתונאי עקיבא נוביק צילום: יהושע מלק, מתוך פייסבוק

בעוד הטענה של יו"ר הקואליציה עידית סילמן על התקיפה שעברה לפני מספר שבועות עדיין נמצאת תחת חקירה, העיתונאי עקיבא נוביק וחברת הכנסת גלית דיסטל-אטרבריאן מ"הליכוד" התעמתו והאחרונה אף איימה לנקוט בהליכים משפטיים נגדו.

נוביק פרסם טור ב"הארץ", בו תקף את דיסטל על כך שהיא מזלזלת בטענתה של סילמן כי היא הותקפה, למרות שגם בעבר היא טענה שתקפו אותה אך לא תיעוד נלווה שמוכיח את הטענה.

דיסטל זעמה על הטור, ולצד צילומי מסך ממסמך מהמשטרה של עד ראיה במקרה שבו הותקפה וכן דו"ח מהמיון, כתבה: "בחושיו המחודדים הוא (עקיבא) חש שפברקתי את ניסיון התקיפה שחוויתי ביוני והגיע למסקנה ששיקרתי כשטענתי שהוגשה תלונה במשטרה ושהדובר שלי הגיע לחדר מיון".

"הכתבה המרושלת והשקרית שנוביק פרסם בהארץ נבדקת כעת על ידי עורך דיני. אפרסם בהמשך את האמצעים המשפטיים בהם ננקוט", איימה.

עוד סיפרה דיטסל כי "נוביק פנה לדובר שלי בשישי בצהריים. הדובר שלי ביקש שיחכה לראשון בבוקר ואז יקבל את מסמכי התקיפה כולל משטרה ומיון. לא חיכה".

"עיתונאי המגזר נואשים להציל את סילמן מהעדויות הסותרות שלה. ולכן הם חייבים להפוך גם את התקיפה שאני חוויתי לשקרית. למרות שאני ממוסמכת מעל הראש בעדויות מהמשטרה וחדר המיון ולסילמן אין בדל ראיה - שתינו בול אותו דבר ולכן אסור לי לפקפק בה", כך לדבריה.

נוביק השיב: "כמה קישוטים גלית, בשביל להסתיר אמת פשוטה: לא האשמתי אותך בפיברוק תקיפה, אלא תהיתי איפה התיעוד שאת מבטיחה כבר כמעט 150 יום. אני מאמין לגמרי שהיתה תקיפה, רק שאת לימדת את העולם כמה חשוב לפרסם תיעוד".

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום