העיתונאי הישראלי מדווח מטורקיה: "מאוד מפחד"

שליח 'חדשות 12', לסיקור פרשת מעצר בני הזוג הישראלים בטורקיה, שיתף את תחושותיו ותיאר את האווירה העוינת כלפי ישראלים בימים אלה במדינה: "ראינו שוטרים כמעט בכל מקום"

מאיר שלם | תקשורת 14.11.2021 | 20:42

אילוסטרציה צילום: unsplash

התקשורת הישראלית ממשיכה לעסוק בפרשת מעצרם של זוג הישראלים נטלי ומורדי אוקנין בטורקיה, לאחר שהצטלמו מחוץ לארמונו של נשיא המדינה רג'יפ טאיפ ארדואן.

ברהנו טגניה, כתב 'חדשות 12' שנשלח לסקר במדינה את הפרשה ואת המאמצים הישראלים לשחרר את בני הזוג, שיתף את תחושותיו בשידור חי בערוץ: "יצא לי לדווח מלא מעט מקומות. אני והצלם מאוד מפחדים להסתובב פה, זה לא נעים".

ברהנו טגניה. (מתוך פייסבוק)

"אתה מרגיש כאילו אתה תחת מעקב, ראינו שוטרים כמעט בכל מקום, לא מעט אנשי ביטחון סמויים שמסתובבים, אתה לא מרגיש בטוח", הוסיף.

טגניה המשיך ותיאר, "מצד שני, הישראלים שראינו מרגישים בטוחים, כשראו אותנו שלפו את המצלמה ורצו סלפי, אני מאוד פחדתי להצטלם איתם. הטורקים המקומיים כמעט לא יודעים על הפרשה הזו, רק כשאנחנו מספרים להם אז הם מופתעים".

מוקדם יותר היום, עיכבו שוטרים טורקיים את כתב 'חדשות 13', עלי מוגרבי, תוך כדי ששידר מרחובות איסטנבול לערוץ בישראל, אך לאחר בירור שארך כחצי שעה, תוך שהוא מציג את המסמכים המעידים כי הוא עיתונאי ישראלי, הוא שוחרר לדרכו.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום