עמית סגל בביקורת על בנט: "הצטנעות מזוייפת"

הפרשן הפוליטי עמית סגל התייחס לדיווח על השיפוץ המתמשך במעון ראש הממשלה בבלפור, וקרא להעביר את בנט לשם: "אולי הממשלה תתכבד ותעביר גם את ראש הממשלה לירושלים?"

מאיר שלם | תקשורת 15.11.2021 | 11:43

הכניסה למעון ראש הממשלה צילום: הדס פרוש, פלאש 90

כמה חודשים לאחר שהושבע לתפקיד ראש הממשלה, ובנט טרם שהה או נפגש עם אישיות מדינית במעון ראש הממשלה בבלפור, זאת בשל שיפוצים שנערכים במקום.

עמית סגל, הפרשן הפוליטי של "חדשות 12", קרא לממשלה להורות לבנט לישון בירושלים כפי שרוב משרדי הממשלה עוברים לעיר הבירה של מדינת ישראל. "‏עד שהממשלה מעבירה סוף סוף לירושלים את רוב המשרדים הממשלתיים, אולי תתכבד ותעביר גם את ראש הממשלה לירושלים?"

בנוסף, סגל ביקר את בנט: "מה נסגר עם ההצטנעות המזוייפת הזו של "'אני לא משתמש בבלפור'? רעננה זו בירת ישראל?".

אתמול, דווח כי השיפוץ צפוי להימשך עד כשנה, והוא יכלול היבט ביטחוני והיבט תשתיתי-קוסמטי. שב"כ מבקש להתקין בבית מערכות אבטחה חדישות ולהגביר את המיגון. גורמי ביטחון טוענים כי במצב הנוכחי בתרחישי החירום המקום פשוט לא יכול לשמש כמעון שמיועד לראש ממשלה, כיוון שהוא לא מותאם למצבי חירום.

לדבריהם, בלפור לא מותאם למצבים שבהם צריך למלט את ראש הממשלה, ולכן נדרש לשפץ אותו מבחינה ביטחונית באופן יסודי, מה שידרוש הרבה זמן. בנוסף, יתבצע שיפוץ קוסמטי שיכלול טיח, צבע, החלפת ארונות מתקלפים, תשתיות, ביוב, צנרת וחשמל.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום