הימין זועם: תוכניתו של יעקב ברדוגו קוצצה

מפקדת גל"צ החדשה החליטה לקצץ בשליש את תכניתו של יעקב ברדוגו | נתניהו: "מנסים לסתום לימין את הפה" | דרעי: "ש"ס תיאבק בהחלטה בכל הכלים העומדים לרשותה"

יוסף ריס | תקשורת 15.11.2021 | 22:56

יעקב ברדוגו צילום: Olivier Fitoussi/Flash90
מ"מ מפקד 'גלי צה"ל', גלית אלשטיין הודיעה אתמול (ראשון) בהודעה לתקשורת על שינויים בלוחות הזמנים של שידורי התחנה, ובתוכם קיצוץ תכניתו של הפרשן הפוליטי הבכיר יעקב ברדוגו - משעה וחצי לשעה למרות שאחוזי הרייטינג שלו הם הגבוהים ביותר בכל שידורי האקטואליה בישראל כ-690 אלף מאזינים מדי ערב.
 
החלטתה שצפויה להיכנס לתוקפה בחודש הבא, הכעיסה רבים, בין היתר בשל החשש שזהו רק קצה הקרחון במהלך הדחתו של הפרשן הפופולרי, שמוביל את השיח הימני בתחנה.
 
בין המגיבים היה ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו, שהתייחס היום בפתח ישיבת סיעת 'הליכוד' באומרו: "מנסים לסתום לימין את הפה", בין היתר דרך קיצוץ זמן התכנית, "יש למשל, את תכניתו של יעקב ברדוגו - התכנית הפופולרית ביותר בגלי צה"ל המקבלת 350 אלף מאזינים, פי שלושה או ארבעה מהמגיש המזוהה עם השמאל רזי ברקאי, אז הם מנסים לקצץ לו את התכנית, בדרך לקצץ אותו בכלל". 
 
עוד הוסיף נתניהו כי "הם מנסים להשתלט באמצעים האלה על רצון הציבור, והדגיש "הם מנסים לחנוק את רצון הציבור בכל דרך".
 
מי שעוד הגיב להחלטה, הוא יו"ר ש"ס אריה דרעי שכתב בטוויטר: "‏לא מפתיע לגלות, שדווקא המחנה ה"פלורליסטי", נוקט בשיטת סתימת פיות כלפי מי שמשמיע את קולם של מליוני איש במדינת ישראל". 
 
עוד הוסיף דרעי כי "נסיונות ההשתקה של עו"ד יעקב ברדוגו בגל"צ, ע״י קיצוץ בשעות שידוריו, הוא כוונה לסתום את קולות המוחלשים ואלו שאין להם פה". בהמשך כתב כי ש"ס תיאבק בהחלטה, בכל הכלים העומדים לרשותה.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום