מעצבי המותג החסידי: "מעיל גשם לא חייב להיות מגושם"

בשורה משמחת לצרכן החסידי: לרשת ההלבשה החסידית האמריקאית GB הגיעו מעילי חורף בגזרה חסידית עדכנית, מודל 2022, השונה מהותית מכל מה שהכרנו עד כה

אליקים דהן כתבה מקודמת | כלכלי 21.11.2021 | 11:54

מותג הלבשה חסידי צילום: יח"צ

אם חיכיתם לחורף תשפ"ב הבא עלינו לטובה כדי להתחדש במעיל איכותי "שיושב" עליכם היטב ותפור על פי מידותיכם, היה בהחלט שווה לחכות. לרשת ההלבשה החסידית האמריקאית GB הגיעו מעילי חורף בגזרה חסידית עדכנית, מודל 2022, השונה מהותית מכל מה שהכרנו עד כה.

המעילים החדשים של GB נתפרו בגזרה חדשה ועדכנית, ככה שהמעיל נראה על הלובש כאילו זו חליפה התפורה ממש למידותיו אחת לאחת, ולא כמעיל מגושם ומסורבל.

כן, כל מה ששייך במעיל נראה עדין ומדויק, בדיוק כמו שחליפה צריכה להיות. מבנה הכיסים הישרים, הבד העדין למרות שהוא אינו חדיר למים, התפרים העדינים, הצווארון, גזרת הכתפיות ועוד.

גם מקומם של איכות הבד והתפרים אינו נפקד. מעילי הגשם של GB ישמרו על הנראות החדשה וישמשו אתכם למשך שנים רבות. כך זה כשצוות המקצועי של GB שוקד על תכנון וייצור של פריט הלבשה באשר הוא במשך חודשים ארוכים ומגייס לשם כך אנשי מקצוע מובילים מעולם האופנה בעולם, כמו מעצב הבית של המותג האמריקאי – איטלקי ג'רג'יו בטלמני, זאת על מנת להוציא תחת ידם מוצר איכותי ועמיד לאורך זמן. לצד זאת יקפיד הצוות על קוצו של יוד לשמור על הגזרה החסידית על פי המסורת העתיקה.

מעילי הגשם של GB משווקים בשני סוגים בהתאמה לשני האזורים האקלימיים שבריכוזי האוכלוסייה החרדית בישראל: האזורים הקרירים כירושלים, הגליל וסביבותיהם, להם הותאם מעיל עם ביטנה פנימית עם פוך איכותי השומר על חום הגוף הטבעי לאורך זמן ואף מוסיף ומחמם את הגוף; ולאזורי מישור החוף – כבני ברק, אשדוד, ודרומה הותאם מעיל פרווה מחממת, רכה ונעימה למגע.

את המעילים ניתן להשיג בטרקלין המפואר של ההלבשה החסידית G&G ו-GB, רח' יחזקאל 24 ירושלים.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום