אבידר וקרעי התעמתו: "סמרטוט, מקומך בפח אשפה"

למרות השיח המדרדר בכנסת, העימות הבוטה שהתנהל אחר הצוהריים במליאה היה חריג במיוחד, בין הייתר השתמשו השר אלי אבידר וחבר הכנסת שלמה קרעי במילים: "אתה לא שווה כלום, בזיון, סמרטוט, פח אשפה ועוד

ארי קלמן | פוליטי 24.11.2021 | 16:15

שלמה קרעי//אלי אבידר צילום: Noam Revkin Fenton/Flash90

לאחר שלא נראה כמה שבועות במליאת הכנסת, השר אלי אבידר הופיע היום (רביעי) באופן חריג במליאה ומהר מאוד יצר סערה במליאה, כשהתעמת באופן בוטה עם חבר הכנסת שלמה קרעי מהליכוד, בקרב גידופים הדדי שגם בכנסת החדשה בה השפה הידרדרה, הביטויים חריגים וקשים.

במהלך דברים שאמר השר אלי אבידר במליאה, הוא הטיח בחבר הכנסת קרעי: "חבר הכנסת קרעי אתה מאוד חשוך, אתה לא שווה כלום, אין לך מה להציע אתה שופר של מישהו שעומד לקראת עסקת טיעון", שהוא עולב בו, "אתה תבחר בפריימריז במקום 800, אתה לא שווה כלום ביזיון למפלגת הליכוד שאחד כמוך הוא חבר כנסת".

עוד אמר אלי אבידר על ראש האופוזיציה בנימין נתניהו, "אם מישהו מעריך את נתניהו, שיציע לו לצאת לעסקת טיעון. זה לא מכבד אותו, זה לא יכבד אותו להמשיך להתגלגל ככה. זה לא יכבד את המדינה שרה"מ לשעבר יעבור עם עדויות כאלה".

חבר הכנסת שלמה קרעי עלה להשיב לו: "המשטרה יכולה לסגור תיק אחד לפחות, אלי אבידר לא נעדר, כולנו רואים אותנו אחרי שנעלם  חמישה חודשים". עוד הוסיף קרעי ועלב באבידר, "אבידר פינה את זמנו היקר מכל העיסוקים החשובים והגיע למליאה".

"אלי אבידר הסמרטוט ממפלגת המושחתים, עד כדי כך סמרטוט שהבוס שלך העיף אותך מהכנסת שלא תפריע", הוסיף קרעי והטיח בשר אבידר, "לפחות ליברמן ידע לא לתת לך תיק כדי שלא תעשה נזק". שהוא תקף עוד, "איפה היית בחמש החודשים האחרונים? כמה כסך שילם הציבור על הבטלה שלך?. אתה עושה כאן כלום ושום דבר. שברת שיא", קבע קרעי, "אתה השר המיותר בתולדות מדינת ישראל, גם שר בלי תיק וגם נורבגי". 

קרעי הוסיף וטען בנאומו כי "זה לא פעם ראשונה שבועטים באבידר", לטענתו, "הוא ניסה להתמודד בליכוד כנציג מחוז, ובעטו בך ובוחרי הליכוד שגלגלו אותך. אם הייתי מתנהג כמולך הייתי מגיע למקום 800 בפריימריז", עוד טען הח"כ הליכודניק בנאומו: "אפילו ליברמן כבר לא מסתכל בכיוון שלך, אם היו בחירות היית שוכן בפח האשפה של ההיסטוריה זה המקום שראוי לך".

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום