סמוטריץ' פתח את המפקד במפלגתו; בן-גביר הכריז על אחד משלו

כפי שאמר מוקדם יותר בהקלטה שפורסמה ב'בחדרי', יו"ר 'הציונות הדתית' הכריז על פתיחת השורות באופן רשמי - שבסיומו התקיימו פריימריז לרשימה | מנגד, בן-גביר, אשר רצה בעבר להצטרף לסמוטריץ', הכריז על מפקד משלו

יאיר כלפה | פוליטי 24.11.2021 | 18:38

איתמר בן גביר ובצלאל סמוטריץ' צילום: פלאש 90

יו"ר מפלגת 'הציונות הדתית' בצלאל סמוטריץ' הודיע היום (רביעי) על תחילת המפקד, ומיד לאחר מכן חבר הכנסת איתמר בן-גביר הצהיר כי בכוונתו לפתוח את שורות 'עוצמה יהודית', מפלגתו, באופן נפרד.

כפי שאמר מוקדם יותר בהקלטה שפורסמה ב'בחדרי חרדים', סמוטריץ' נשא הצהרה בה פתח באופן רשמי את המפקד והזמין את כל חברי הימין להצטרף אליו. יו"ר 'עוצמה יהודית', שבעבר שקל להצטרף ל'הציונות הדתית', הודיע מיד אחריו כי בכוונתו לפתוח את השורות באופן נפרד.

בהצהרה שנשא, אמר סמוטריץ' כי מטרת המפקד היא "להפוך את השבר לבשורה גדולה בימין. יחד נחזיר את שלטון הרוב נחזיר את ממשלת הימין". בסוף המפקד צפוי להתקיים פריימריז ברשימת המפלגה, ואף, אם יהיו מועמדים, בחירות על יו"ר המפלגה.

כחצי שעה לאחר הודעתו של סמוטריץ', בן-גביר, כאמור, הוציא הודעה משלו, בה הודיע על כוונתו גם כן לפתוח את שורות מפלגתו, למרות שבעבר שקל להצטרף למפקד 'הציונות הדתית', אך זעם על האופן שבו החליטו על החוקה ועל מרכז המפלגה.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום