"אתה הבטחת": ההספד המטלטל של החתן לאביו שנהרג במירון

בעת הקמת מצבה להרוג אסון מירון הרב שמואל צבי קלגסבלד ז"ל, יממה לחתונת בנו - מרדכי דוד אמר החתן: "אבא אתה הבטחת להכניס אותי תחת החופה" | האלמנה הזמינה את כל משפחות אסון מירון להשתתף בשמחת החתונה שתיערך מחר

יוסי שטארק | חרדים 24.11.2021 | 22:42

הקמת מצבה להרב שמואל צבי קלגסבלד זצ"ל צילום: באדיבות המצלם

החתן מרדכי דוד קלגסבלד, בנו היתום של הרב שמואל צבי ז"ל, שנהרג במהלך אסון מירון הנורא שהתרחש בל"ג בעומר תשפ"א במירון - ייכנס מחר (חמישי) לחופה ויקים בית נאמן בישראל.

בני המשפחה עלו היום למקום מנוחת אביהם שבהר המנוחות בירושלים והקימו מצבה על קברו. האחים נשאו תפילה, והזמינו את האבא לחתונה הגדולה שתחזיר את השמחה לביתם.

"אבא אתה הבטחת להכניס אותי תחת החופה", אמר החתן מרדכי דוד. ר' שמואל צבי גידל אותו ואת שבעת אחיו באהבה ובמסירות גדולה והבטיח שיום יבוא והוא ילווה אותו לחופה. אבל מחר בערב, הוא ייכנס תחת החופה בלי אבא אוהב לצידו.

על המצבה נכתב: "מנעוריו דבק בבוראו בפרישות גדולה ובטהרה. בכל כוחו יגע ועמל בתורה ועבודת השם יומם ולילה. הנחיל מתורתו לבניו ותלמידיו בהארת פנים וענוות חן. תפילותיו היו בהשתפכות הנפש כבן המתחטא לפני אביו".

ל'בחדרי חרדים' נודע גם כי אלמנת הרב שמואל צבי ז"ל הזמינה את כל משפחות אסון מירון להשתתף בשמחת החתונה שתיערך מחר.

הרב שמואל צבי קלגסבלד זצ"ל היה בן 43 כשנהרג באסון. הוא היה תושב העיר ביתר, ראש כולל רחמסטריווקא ומגיד שיעור בישיבת 'מאור עיניים' רחמסטריווקא בביתר.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום