שברה שיא: סכום הדו"חות המטורף של הנהגת הירושלמית

שברה שיא: נ', נהגת ירושלמית הצליחה לצבור לחובתה מספר דוחות מהירות בלתי נתפס. בתוך כשנה אחת היא צברה 57 דו"חות על מהירות מופרזת לאחר שנתפסה במצלמות א-3 בדרך בגין בבירה. סך כל הקנסות נאמדות ב-80 אלף שקלים

חיים שמואלי | רכב ותחבורה 24.11.2021 | 23:57

אילוסטרציה צילום: דוברות המשטרה

נהגת ירושלמית שברה שיא כאשר הצליחה לצבור לחובתה 57 דוחות, בתוך שנה, על מהירות מופרזת, זאת לאחר שנתפסה במצלמות א-3 בדרך בגין בבירה. כך דיווח לירן תמרי ב'mynet ירושלים'.

על פי הדיווח, סך הקנסות עומד על 80 אלף שקלים. באגף התנועה של משטרת ישראל הופתעו מגיליון הקנסות של הנהגת — שרובם המוחלט ניתנו מאותה המצלמה.

הנהגת טענה כי מעולם לא קיבלה כל הודעת קנס על עבירות התעבורה עד שעודכנה כי לחובתה קנסות פיגורים וכי רישיון הנהיגה שלה נשלל מנהלית על ידי משרד התחבורה.

לטענת נ' היא התחתנה ועברה לגור עם בעלה ביישוב בצפון הארץ, אליו העבירה את כתובתה. כעבור מספר חודשים היא התגרשה ושכחה לעדכן את כתובת מגוריה החדשה.

עורך דינה ציין בבקשה לביטול הקנסות המרובים: "המבקשת אכן על פי התקנות, הייתה צריכה להעביר כתובה במשרד הפנים. אך יצוין כי באותה תקופה אחרי המשבר הקשה שחוותה, כשהיא נאלצה להיפרד מבן זוגה, לעזוב את סביבת מגוריה ולחפש מקום מגורים אחר ולא הייתה פנויה נפשית לעשות כן. המבקשת 'חיפשה עצמה' ולכן לא עדכנה את הכותבת" עורך דינה ציין עוד כי "המבקשת נהגת זהירה כל ימיה, אין ספק שאם הייתה מקבלת התראה ראשונה, במקום, הייתה מודעת לכך והייתה משפרת נהיגתה".

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום