משבר הדיור בקרית יואל: הרבי מסאטמר בקריאה נחרצת לחסידים

בנאום מיוחד בנוגע לבעיית הדיור בקרית יואל, התייחס האדמו"ר למשבר המתמשך, הנובע בעיקר מביקוש רב והיצע מוגבל. "אף אחד לא צריך לקנות עכשיו", אמר האדמו"ר, "חכו, סבלנות, והמחירים יתייצבו" | אחד מעסקני החסידות: "החליט לצאת לציבור בגלל שהמשבר יצא משליטה"

יענקי פרבר | חרדים 25.11.2021 | 14:48

המהר"א מסאטמר צילום: אברומי בלום

לא רק בישראל. האדמו"ר המהר"א מסאטמר התייחס לאחרונה לעלייה הדרמטית במחירי הדירות בקרית יואל והורה לחסידיו להפסיק ולרכוש דירות עד שהמחירים ישובו לרף שפוי.

בנאום מיוחד בנוגע לבעיית הדיור בקרית יואל, התייחס האדמו"ר למשבר המתמשך, הנובע בעיקר מביקוש רב והיצע מוגבל. "אף אחד לא צריך לקנות עכשיו", אמר האדמו"ר, "חכו, סבלנות, והמחירים יתייצבו".

הרבי התכוון בדבריו לסוחרי הנדל"ן, ואמר: "יש בעלים שקנו במחיר נמוך יחסית, אך לא מתביישים לבקש יותר ממיליון דולר, לא בגלל הערך האמיתי של הבית, אלא בגלל שהם רוצים להרוויח כסף, הסוכנים מעוררים מהומה ומעלים מחירים".

אחד מעסקני החסידות סיפר ל'בחדרי חרדים' כי "הנושא הזה מעורר דאגה מזה זמן רב, ובעבר הרבי הביע באופן פרטי כי הקונים לא צריכים לשלם יותר מדי. אולם כעת הוא החליט לצאת לציבור, ככל הנראה בגלל שהמשבר יצא משליטה".

הרבי הדגיש כי בשנתיים הקרובות מתכננים היזמים ליצור אלפי יח"ד חדשות, ובמידה והרוכשים יחזיקו מעמד, ההיצע ידביק את הביקוש, מה שאמור להוזיל משמעותית את המחירים. בחסידות מקווים שאם הקונים יוכלו להחזיק מעמד מספיק זמן, ההיצע יגדל, והמוכרים ייאלצו להוזיל מחירים, מה שיכול להועיל במיוחד למשפחות צעירות ואברכים.

קריאת האדמו"ר מסאטמר.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום