אבישי בן-חיים: זה מה שהדהים אותי בתיק 4,000

איש התקשורת אבישי בן-חיים כתב כי מה שהדהים אותו בתיק וואלה-בזק, הוא שראש הממשלה צריך "להתחנן" לכלי לתקשורת בישראל כדי לקבל יחס חיובי. "כתב אישום נגד ההגמוניה על הגבלת חופש הביטוי"

מאיר שלם | תקשורת 25.11.2021 | 18:52

ניר חפץ מגיע לביהמ"ש צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

על רקע עדותו של עד המדינה ניר חפץ, אבישי בן-חיים, עיתונאי ב"חדשות 13", צייץ כי מה שמדהים אותו בתיק 4,000 הוא זה שראש ממשלה בישראל צריך לבקש מכלי תקשורת יחס חיובי.

לדברי בן-חיים, ‏תיק "4000 הוא כתב אישום נגד ההגמוניה על הגבלת חופש הביטוי בישראל ועל חומרת דיכוי ישראל 2. מדהים שראש ממשלה שמייצג את ישראל השנייה צריך להתחנן לאיזה כלי תקשורת לא מרכזי כמו וואלה,

"כדי לא לקבל אפילו אלפית מהמתת שמקבל בנט (בתמורה לכך שנתן שלטון! ואת הראש של נתניהו להגמוניה) כל רגע ורגע", הוסיף.

עוד כתב על המשפט של נתניהו: "‏גם המעטפת סביב המחזה המבהיל על "פרשת רדיפת נתניהו" היא מסמך מבהיל על עוצמת דיכוי ישראל השנייה והמחנה כולו. תחשבו על השחקנים המרכזיים במחזה (השופטים וכו'): אין בהם אף נציג של ישראל השנייה. המחזה הוא על ישראל הראשונה ששופטת את נציג ישראל השנייה, בצורה הכי מובהקת שיכולה להיות".

"‏משפט נתניהו שם תמונה עד כמה ישראל לא התקדמה בשאלת הייצוג וכמה עמוקה הדרת ישראל השנייה: 52 מנדטים הצביעו לגוש נתניהו (מחל, ש"ס, ג, ט) – אין להם כנראה אף נציג בהרכב השופטים, בהרכב התביעה ובהרכב העיתונאים שממונים על סיקור המשפט בערוצי ההגמוניה המרכזיים", ביקר בן חיים.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום