מחצית מנוסעי האוטובוס אותרו; הבדיקה הזולה עובדת

מחצית מנוסעי האוטובוס שעשה את דרכו מהמרכז לאילת עם אחת המאומתות בווריאנט האפריקני החדש - אותרו, והם מחכים לתוצאות הבדיקה • בדיקת ה'אנטיגן' הזולה והנגישה זיהתה את הווארינט בחולה - ויצאה חיובית

יוסף ריס | בריאות 27.11.2021 | 19:41

איתור נשא קורונה צילום: דוברות המשטרה

ברקע התפשטות הזן הדרום אפריקני 'אומיקרון' והדאגה הרבה סביבו, מדווח הערב (מוצאי השבת), כי 16 נוסעים באוטובוס שעשה את דרכו מהמרכז לכיוון אילת - שבו נסעה העובדת הזרה, בת ה-34, שאומתה לווריאנט - אותרו, ובשעות הבאות צפויות להתקבל תוצאות הבדיקות שביצעו הנוסעים בכדי לשלול או לוודא אם נדבקו בווריאנט.

על פי הפרסום ב'חדשות 12', החולה ביצעה בדיקה נוספת, הפעם במכשיר ה'אנטיגן' ולא בבדיקת ה-PCR, ויצאה חיובית. משמעות התוצאה החיובית בבדיקת אנטיגן, שהבדיקה הזולה והנגישה בהרבה, מסוגלת אף היא לזהות את הווריאנט החדש 'אומיקרון'. דבר שיוכל להקל על אפשרות הבדיקות המהירות לגילוי הווריאנט.

כזכור, המאומתת בת ה-34, עובדת זרה, אותרה ביום שישי על ידי שוטרים, בדירה בעיר אילת. כאשר איתורה התבצע לאחר איתור חברתה שיצאה לעבוד ולא נותרה בבידוד כפי שנדרשה.

שוטרים מחוץ לדירה באילת. צילום: דוברות המשטרה.

מיד לאחר שאיתרו את המקום בו שוהה על פי החשד חברתה, התמגנו השוטרים ולאחר מכן החלו בסריקות לאיתורה של המאומתת. מיד לאחר מכן, ניתנה לחברתה חליפת מגן, ולאחר שהתמגנה היא הובילה את השוטרים לדירה בה אמורה היתה לשהות נושאת הנגיף, שכאמור שם התגלתה.

המאומתת בת ה-34 חוסנה בחיסון של חברת אסטרהזניקה בחודש יוני האחרון. ועל פי החשד נסעה באוטובוס עם 28 נוסעים, שכאמור 16 מהם אותרו, ומחכים לתוצאות הבדיקה שביצעו.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום