כך מכנה עבאס את 'הליכוד' ומפרגן לליברמן

יו"ר מפלגת רע"מ, מנסור עבאס אמר כי הוא לא פוסל את האפשרות שהוא ישתף פעולה עם חברי הליכוד, תוך שהוא מכנה אותם "השותפים שלנו לשעבר" | הוא פרגן לליברמן: "מנהיג פוליטי ממלכתי שמנסה לדאוג לאינטרסים של כולם"

מאיר שלם | פוליטי 27.11.2021 | 21:32

בנימין נתניהו/מנסור עבאס צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

ככל שחולף הזמן מאז כינון הממשלה, היחסים בין מפלגת רע"מ לליכוד הולכים ונעשים רעים, כשבליכוד תוקפים את מנסור עבאס ומפלגתו ללא אבחנה ובשבועות האחרונים גם העבירו החלטה במרכז 'הליכוד' שלא לשבת עם אותה מפלגה בקואליציה אחת.

למרות זאת, עבאס אומר כי הוא לא פוסל שותפות עם מפלגת 'הליכוד', בהנחה שהם יסכימו. בראיון ל'שבתרבות' שהתקיימה בבאר שבע, הוא כינה את הליכוד "השותפים שלנו לשעבר", ואמר ‏כי "הם רוצים לחזור אחורה ולמשוך את הלגיטימציה שנתנו לרע"מ בשנה שעברה".

"אני לא פוסל שותפות עתידית עם הליכוד. אני לא אפתח את מה שדובר עם נתניהו, השותפים הפוליטיים שלי גם לוחצים עליי להוציא דברים", כך עבאס בנושא זה.

בנוסף, הוא החמיא ליו"ר מפלגת 'ישראל ביתנו' ושר האוצר אביגדור ליברמן: "אין ספק שליברמן מנהיג פוליטי ממלכתי שמתייחס לכולם ומנסה לדאוג לאינטרסים של כולם". נזכיר כי זהו אותו ליברמן שרק לפני חודשים ספורים כינה את רע"מ ושאר המפלגות הערביות "גייס חמישי שמקומם בכלא או בפרלמנט הפלסטיני ברמאללה".

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום