הלקוחות בטירוף: שעות אחרונות להטבה של ענקית הסלולר הכשר

לרגל תחילתה של השנה האזרחית, חלוצת האינטרנט המוגן 'נתיב מובייל' יוצאת במבצע חד שנתי: 200 ש"ח הנחה על כלל המכשירים ודפדפן מוגן בחינם

יוסף אור | טכנולוגיה | תוכן שיווקי 4.1.2022 | 09:11

סמארטפון מוגן צילום: פיקסביי

תקופה זו בשנה מביאה עמה מבול של מבצעים והטבות חסרות תקדים במגוון ענפי הצרכנות למיניהם.

גם בתחום הסלולר הכשר, זכינו לבשורה מיוחדת מכיוונה של 'נתיב מובייל' שהודיעה לקהל הרחב על הטבות מיוחדות. במסגרת המבצע תוכלו לרכוש ממיטב המכשירים של החברה החל מ-599 ש"ח ומהנחה של 200 ש"ח על כלל המכשירים. כמו כן, תקבלו בחינם דפדפן מוגן מבית 'נתיב'.

נתיב מציעה מגוון סמארטפונים בעלי הטכנולוגיות המשוכללות ביותר בעולם כשהם כוללים את בקרת סינון התכנים, המתקדמת ביותר בשוק. זאת בין היתר בשל הסכם שיתוף פעולה בינלאומי מול מעצמת הטכנולוגיה 'סמסונג', המאפשר לה להכניס לסמארטפון את תוכנות הסינון וההגנה, בלי לפגום במערכת ההפעלה של המכשיר.

כמו כן, השירות האדיב של צוות החברה בא לידי ביטוי גם בנוגע לשירותי ההגנה מפני תכנים בלתי הולמים. שירותים המתעדכנים מעת לעת, גם על פי בקשת הגולשים.

יש לציין כי 'נתיב מובייל' מציגה את החבילה המשתלמת ביותר עבור רוכשי הסמארטפונים הכשרים, כאשר התשלום הוא ללא התחייבות ותשלום מראש.

כעת, ניתנת לכם הזדמנות חד שנתית להצטרף לעשרות אלפי לקוחות החברה ולהנות מהשירות האדיב ומהטכנולוגיות המתקדמות, בהטבה מטורפת.

השאירו פרטים ונצלו את ההזדמנות>>>

 

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום