עמית סגל חשף: יכולתי לטרפד את הקמת הממשלה

בהסכת בו השתתף העיתונאי עמית סגל, הוא חשף כי קודם הקמת הממשלה הנוכחית שקל לכתוב טור ביקורתי נגד האפשרות של הקמת הממשלה עם רע"מ, אך החליט להימנע מכך. סגל אף ציין כי "בנט אמר לי כי טור דעה יסנדל את המהלך"

מאיר גלבוע | תקשורת 4.1.2022 | 20:15

עמית סגל צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

פרשן חדשות 12, עמית סגל, התארח היום (שלישי) בפודקאסט של עיתונאי 'ערוץ 10' לשעבר, נדב פרי, וסיפק אמירה יוצאת דופן שעוררה סערה גדולה בקרב חוגי הימין. סגל טען כי יכול היה לסנדל את הקמת ממשלת בנט-רע"מ, אך נמנע לעשות זאת. בעקבות דבריו של סגל, צייצנים ימניים ברשת פתחו במחאה במסגרתה יסירו עוקב מחשבונו של הפרשן ואף יחסמו אותו.

"בפעם הראשונה שכמעט עלה בידיי לפיד ובנט להקים ממשלה, דיברתי עם קלמן ליבסקינד, ושנינו סיכמנו שממשלה עם רע"ם זו חציית כל הקווים, ואז אמרנו 'אולי נכתוב איזה טור ביחד נגד זה". סיפר סגל לפרי.

לדברי הפרשן הבכיר הוא התייעץ עם אנשים שונים האם לפרסם את הטור, ולדבריו "בהערכה סבירה, שאם היינו כותבים אותו, כנראה לא הייתה קמה ממשלה". סגל טען אך כי "נפתלי בנט עצמו אמר לי את זה".

לפי פרשן ערוץ 12, ראש הממשלה בנט אמר לו ולעמיתו קלמן ליבסקינד מעיתון 'מעריב': 'תקשיבו אם זה מתפרסם אני לא אקים את הממשלה, שתדע'. לדברי סגל, "התלבטתי מאוד אם לכתוב אותו, והחלטתי מאותם טעמים שאני לא אעשה את זה, כי המשמעות של זה הייתה שאני כבר שחקן מעורב. אתה כבר לא יכול לשחק".

בהתייחסו למצב גוש הימין, אמר סגל כי "התנועה הביביסטית לעולם לא תגיע ל-61, גם אם מחר יהיו בחירות". לדבריו, "בלי התארגנות מחדש ושינוי מוחלט של הקו והטון לא יהיה ראש ממשלה מהליכוד".

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום