הפרשן עמית סגל: "אני בעד החוק הצרפתי"

הפרשן עמית סגל מבקר את היד הרכה לדבריו בה נוקטת הממשלה מול סרבני החיסונים. לטענת הפרשן על הממשלה ללמוד מהיד התקיפה בה נוקט נשיא צרפת מקרון נגד הסרבנים. "מי שלא מתחסן לא יכול להיכנס לשום מקום ושאת ספקנות המדע שלו ישמור לעידנים רגועים יותר"

מאיר גלבוע | תקשורת 8.1.2022 | 18:08

עמית סגל צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

הפרשן עמית סגל נוקט לאורך מגפת הקורונה בקו נוקשה נגד מתנגדי החיסונים וקורא לא אחת להפעיל נגדם סנקציות. במהלך סוף השבוע הוא הקצין עוד יותר בגישתו התקיפה כלפיהם ובהתייחסו להתפרצות זן האומיקרון, קרא הפרשן הבכיר לסגור את כל המקומות בפני אלה שבחרו לא להתחסן. סגל אף ביקר את הממשלה שלדבריו לא נוקטת ביד קשה מספיק מול הסרבנים.

"יש עניין אחד שעד שממשלת ישראל לא תתעשת ותעשה אותו, אנחנו נידונים לזרום או לנסות להיאבק עם הגלים והוא: מלחמת חורמה נגד הלא מתחסנים", אמר סגל במהלך סוף השבוע.

לדברי פרשן 'חדשות 12', "השבוע בפעם הראשונה החלטתי שאני בעד חוק צרפתי. החוק הצרפתי של מקרון, והוא למרר את חייהם של הלא מתחסנים". לדברי סגל, לא ייתכן שמי שבחר לא להתחסן במודע, יקבל קדימות, ע"פ מי שהתחסן, בקבלת התרופה לקורונה במידה ויידבק, וזאת מחשש לקריסת בתי החולים. "אין גבול להפקרות?! אני דאגתי לעצמי והתחסנתי, מישהו אחר לא התחסן, ועכשיו כשמתלבטים בגלל מחסור הוא יקבל לפני?"

נקודה נוספת שהעלה הפרשן היא סוגיית הבידודים בגני הילדים. לדבריו לא ייתכן שבגן בו נמצא ילד מאומת לקורונה, שולחים את כל הילדים לבידוד. סגל מסביר כי הילדים בגילאים הללו ממילא לא מתחסנים, ו"העונש" של הבידודים נופל רק על ההורים.

נקודה שלישית מסביר סגל: "עד שלא יקבעו באופן גרף שמי שלא מתחסן לא יכול להיכנס לשום מקום ושאת ספקנות המדע שלו ישמור לעידנים רגועים יותר, אז אנחנו נהיה בבעיה".

סגל סיפר אירוע שקרה לו השבוע כשעמד בתור בבית קפה ואישה שעמדה בתור לאספרסו הסבירה כי היא מתלבטת אם להתחסן, כיוון שאינה יודעת כיצד עובדים החיסונים. "רציתי לשאול אותה, אך לא עשיתי את זה כי אני לא טרחן זקן. גב' איך עובדת מכונת האספרסו את כבר יודעת? אולי דוחפים לך בפנים רעלים? לסיום אמר הפרשן כי תופעת סרבני החיסונים היא ממש "סיוע לאויב בעת מלחמה".

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום