העיתונאית שסער תקף: "שפה של בריון מהרחוב"

העיתונאית איילה חסון, שהתעמתה בשבוע שעבר עם שר המשפטים גדעון סער, תקפה במהלך תוכניתה את סער וטענה כי הוא משמיץ אותה רק בגלל שהוא לא רוצה להתמודד עם תחקיר שערכה עליו

מאיר שלם | תקשורת 9.1.2022 | 11:45

גדעון סער צילום: נועם ריבקין-פנטון, פלאש 90

העיתונאית איילה חסון, מ"חדשות 13", הגיבה למתקפה של שר המשפטים, גדעון סער, נגדה בשבוע שעבר, סביב תחקירה בעניין פיצול הכפר כסרא-סמיע.

במהלך תוכניתה אמרה חסון, כי יו"ר מפלגת תקווה חדשה משמיץ אותה רק בגלל שהוא לא רוצה להתמודד עם התחקיר, ועושה ספין באמצעות התקפה. "‏לא יכול להיות ששר ישמיץ עיתונאית בשפה של בריון מהרחוב, כי הוא לא רוצה להתמודד עם שאלות של תחקיר, ואז יעשה ספין באמצעות כלפי התקיפה שהוא משגר".

היא הוסיפה ואמרה: "היה תחקיר רציני עם עובדות שלא נבדקו ולא נבחנו כי יש לו המון פרוטקציה במערכת אכיפת החוק. נמאס מהצביעות!".

כזכור, סער תקף אותה בשבוע שעבר בראיון לרדיו 103: "היא אחת שרודפת אנשים בלהט ומציגה את עצמה כנרדפת. הגברת הזאת והקשקושים שלה אינם ראויים לתגובה. היא יכולה להמשיך ולדבר עליי, אני פשוט לא מתייחס. היא יכול להמשיך ולקשקש".

חסון סיפרה קודם לכן בראיון לרדיו 'גלי ישראל', כי שר המשפטים וסגן ראש הממשלה גדעון סער, מסרב להתראיין אצלה רק בגלל תחקיר שפרסמה: "‏גדעון סער נהג להתראיין אצלי - מאז שפרסמתי לפני כמה חודשים את פרשת כסרא-סמיע לא רק שהוא לא מתראיין, הוא הורה לחברי מפלגתו לא להתראיין, כולל לזאב אלקין שכבר היה בדרך אלי".

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום