סטארטאפ חדש: לא תאמינו כמה קילומטרים גמעה מכונית הטסלה

טסלה מודל S גמעה מרחק של מעל ל- 1,200 קילומטר -  מתל אביב לאילת שלוש פעמים - הודות לסוללה מיוחדת שהתקינה חברת סטארט-אפ חדשה בשם ONE-Our NexT' Energy' 

יוסי ריינר | רכב ותחבורה 11.1.2022 | 12:22

טסלה צילום: Unsplash

טסלה מודל S גמעה מרחק של מעל ל- 1,200 קילומטר הודות לסוללה מיוחדת של סטארט-אפ בן שנתיים ממישיגן בשם "ONE-Our Next Energy".

החברה שואפת לייצר סוללות בטוחות וברות קיימא. חברת הסטארט-אפ החדש התקינו את הסוללות במכוניות של טסלה, (יש לציין שהיא זהה במשקלה וגודלה לסוללה של טסלה) והצליחו להשיג טווח נסיעה כפול ממה שהסוללה המקורית של טסלה מציעה. 

עם כל הכבוד לרכבים החשמליים, הרוכש האולטימטיבי תמיד יחפש פתרון להגדלת טווח הנסיעה, דבר שיקנה לו שקט וביטחון בשימוש הרכב החשמלי. כיום ישנם 2 פתרונות לכך, הראשון הוא טעינה מהירה DC בכל מקום, אמינה בפריסה ארצית, ממש כמו רשת ה- SuperCharger של טסלה שנפרסת בישראל בימים אלו. נכון לרגע זה טסלה היא היחידה המציעה את רשת ההטענה המהירה, כשכל רכב חשמלי אחר מסתמך על רשתות פרטיות, כשהאמינות משתנה בין תחנה לתחנה. דרך נוספת היא לשפר את טווח הרכבים החשמליים על ידי שילוב של סוללות בעלות קיבולת גדולה יותר, לצד שיפור היעילות שלהן. זו הגישה שבה השתמשה חברת מרצדס עם ה- Vision EQXX, רכב קונספט חשמלי, יעיל במיוחד שנחשף בשבוע שעבר. 

ואכן הסטארטאפ של ONE לא עוסק בשיפור יעילות הסוללה הנוכחית, אלא שימוש בסוללה בעלת קיבולת גבוהה בהרבה שיגדיל את טווח הנסיעה באופן דרמטי, "אנחנו רוצים להאיץ את אימוץ הרכבים החשמליים על ידי ביטול חרדת הטווחים שמעכבת את הצרכנים כיום", אמר מייסד ומנכ"ל החברה, מוג׳יב ליג׳אז, מהנדס סוללות עם יותר מ- 30 שנות ניסיון בתחום.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום