החל מהיום: מיליון הודעות קוליות ישוגרו לציבור החרדי

החל מהיום ועד לסוף השבוע ישוגרו כמיליון הודעות קוליות לציבור החרדי - כחלק ממטרת משרד הבריאות להאיץ את מבצע חיסוני הילדים במגזר | "אחד מכל מאה ילדים שנדבקו בקורונה סובל מתופעות לוואי ארוכות טווח. אף אחד מאיתנו לא רוצה שזה יהיה הילד שלו" | האזינו לשיחה 

יוסף ריס | בריאות 11.1.2022 | 21:31

אילוסטרציה. למצולם אין קשר לכתבה צילום: באדיבות המצלם

החל מהיום (שלישי) ועד לסוף השבוע ישוגרו כמיליון הודעות קוליות לבעלי ניידים ונייחים מהציבור החרדי - מטעם מטה ההסברה למאבק בקורונה ומטה ההסברה החרדי במשרד הבריאות, זאת במטרה להזכיר להורים שטרם חיסנו את ילדיהם לנצל את זכאותם ולעשות זאת.

"הידעתם, בשבוע האחרון זינק מספר הילדים שהתחסנו בציבור החרדי ב-44%", נשמע הקריין בהקלטה. "הורים יקרים עמדו על זכותכם לקבל חיסון עבור ילדכם. אחד מכל מאה ילדים שנדבקו בקורונה סובל מתופעות לוואי ארוכות טווח. אף אחד מאיתנו לא רוצה שזה יהיה הילד שלו. ילד מחוסן, הוא ילד מוגן".

"האומיקרון נוכח בכל מקום ועדיף לנו לפגוש בו כשאנחנו מוגנים ומחוסנים. כולנו מציינים לגדולי ישראל ומגנים על הילדים הקטנים שלנו מתחלואה קשה, רוב מכריע של החולים הקשים הם מקרב מי שבחרו לא להתחסן. לא מסכנים את הילדים". 

לסיום נשמע הקריין אומר בניסיון לשכנע את ההורים: ולהרגיעם באשר לבטיחות החיסון "למעלה מ-7 מיליון ילדים חוסנו בארה"ב ויותר ממאתיים אלף בישראל. מתחסנים ושומרים על שגרה בטוחה". 

 

צילום: דוד כהן, פלאש 90

במטה ההסברה החרדי במשרד הבריאות מסרו: "ב"ה מבצע החיסונים בציבור החרדי החל לצבור תאוצה, וקצב ההתחסנות מתגבר מיום ליום" והוסיפו: "אנחנו מבקשים באמצעות ההודעות להזכיר לציבור את הוראתם של גדולי ומאורי הדור מכל החוגים והעדות להתחסן ולחסן את הילדים".

עוד נמסר כי באמצעות ההודעות הללו "אנחנו מגיעים גם לקהלים שלא נחשפים באופן רציף לתקשורת, וגם מבקשים להעביר מסר של פניה אישית לכל הורה. החיסונים מאפשרים לנו להמשיך לשמור על מוסדות החינוך והיכלי התורה פתוחים", נמסר. 

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום