נעצר החשוד שתקף יהודי לבוש חולצת צה"ל

כשבועיים לאחר שהותקפו שני צעירים בברוקלין בגלל שאחד מהם לבש חולצה ועליה סמל של צה"ל, משטרת ניו יורק הודיעה על מעצרו של חשוד בתקיפה האלימה. הוא מואשם בתקיפה מדרגה 3 

יענקי פרבר | חדשות בעולם 11.1.2022 | 20:56

החשוד שתקף יהודי צילום: משטרת ניו יורק

משטרת ניו יורק הודיעה על מעצרו של אדם החשוד שתקף שני גברים יהודים בברוקלין, שאחד מהם לבש חולצת צה"ל, סולימאן עותמאן, בן 27, מואשם בתקיפה מדרגה 3 כפשע שנאה והטרדה מחמירה.

כזכור לפני כשבועיים ב-26 בדצמבר, שהו בלייק זבדסקי ואילן קגנוביץ' בחנות נעליים ברובע ברוקלין שבניו יורק, כששני אלמונים ניגשו אליהם לאחר שהבחינו באחד מהם לבוש בחולצה עם סמל של צה"ל ותקפו אותם.

זבדסקי וחברו קגנוביץ', שניהם בני 21, סיפרו: "הם שאלו אותנו מה אנחנו עושים בשכונה שלהם", אמר זבדסקי ל'ניו יורק פוסט'. "הם קראו לנו יהודים מלוכלכים". לדבריו, הם התייחסו במיוחד לקפוצ'ון שלו שעליו כיכב סמל צה"ל.

"זה שנתן לי אגרוף אמר שאם אני לא אוריד את הקפוצ'ון שלי הוא הולך לטלטל אותי חזק", סיפר זבדסקי. האיש אמר להם "איך אתה יכול לתמוך ביהודים המלוכלכים האלה?".

לדבריו, אחד הגברים היכה את זבדסקי פעמיים בפניו לאחר שסירב להוריד את הקפוצ'ון. משטרת ניו יורק אמרה בתגובה כי התקרית נחקרת כפשע שנאה. והיום המשטרה הודיעה כי הוא נעצר.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום