במהלך נאום, הנשיא ביידן קרא לסגניתו 'הנשיאה האריס'

לאחר שעשה זאת בעבר, נשיא ארה"ב, ג'ו ביידן כינה שוב את סגניתו, "הנשיאה" קמלה האריס, את הטעות הוא אמר בזמן שנאם בפני סטודנטים באטלנטה

יענקי פרבר | חדשות בעולם 13.1.2022 | 09:38

נשיא ארה"ב ג'ו ביידן צילום: דוברות הבית הלבן

הנשיא ביידן דיבר ביום שלישי על זכויות הצבעה בקמפוס של אוניברסיטת קלארק באטלנטה, בהתייחס למהומה של גבעת הקפיטול בשנה שעברה ב-6 בינואר, הוא אמר לקהל: "בשבוע שעבר, הנשיאה האריס ואני עמדנו בקפיטול של ארצות הברית כדי לצפות באחד מאותם רגעים שלפני ואחרי בהיסטוריה האמריקאית". סטודנטים וסגל המקום שהאזינו לנאומו לא הבחינו בטעות והוא לא טרח לתקן את עצמו.

ביידן התייחס לסגניתו כ"הנשיאה האריס" מספר פעמים מאז נכנס לתפקיד, כולל בנאום בדרום קרולינה בחודש שעבר. עם זאת, ביידן מיהר לתקן כמה מילים אחרות שאמר בנאום, כשהקהל צוחק בכמה ההזדמנויות.

כשהביע כמה קשה הוא עבד כדי לגרום לסטרון ת'רמונד להצביע בעד הארכת חוק זכויות ההצבעה, הוא אמר לקהל: "אין לכם מושג כמה לעזאזל, כמה קשה, עבדתי על זה" ותוך כדי תיקן את עצמו והחליף מילים.

אחד הרגעים הראשונים שביידן כינה את קמאלה 'הנשיאה האריס' היה במרץ בשנה שעברה, כשהוא נתן עדכונים על תוכנית החיסונים.

ביידן חזר על הטעות בדצמבר האחרון, בטקס הפתיחה של אוניברסיטת דרום קרוליינה. הוא אמר לקהל: "כמובן, הנשיאה האריס היא בוגרת גאה של אוניברסיטת הווארד.

הנשיא לשעבר דונלד טראמפ האשים לעתים קרובות את ביידן בבעיה נפשית, וטען שהדמוקרטים יפעילו את התיקון ה-25 לחוקה כדי להחליף את ביידן המבוגר בהריס, ביידן כיום בן 79.

ביידן גם התבלבל שוב ושוב בין סוריה ללוב, במהלך מסיבת עיתונאים ב-13 ביוני שנה שעברה, הנשיא דיבר לגבי סיוע כלכלי לתושבי לוב, והתבלבל עם סוריה. "אני מקווה שנוכל למצוא מקום שבו נוכל להציל את חייהם של אנשים בלוב", אמר הנשיא, והזכיר את המדינה הצפון אפריקאית בפעם השלישית במקום סוריה, שנמצאת בכלל במזרח התיכון.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום