השופט החליט: הדיון בעניינו של אריה דרעי לא ישודר בלייב

חרף בקשת כלי התקשורת, הדיון בביהמ"ש בעניין קבלת עסקת הטיעון שנחתמה עם יו"ר ש"ס אריה דרעי לא ישודר בשידור חי, זאת לאור התנגדות שהגישו באי כוחה, שהתקבלה על ידי השופט שיעמוד בראש ההרכב

ארי קלמן | פוליטי 23.1.2022 | 21:32

השר אריה דרעי צילום: נועם ריבקין-פנטון, פלאש 90

נשיא בית המשפט השלום בירושלים, השופט שמואל הרבסט החליט כי הדיון בעניינו של יו"ר ש"ס אריה דרעי לא ישודר בשידור חי, זאת לאור התנגדות שהגישו באי כוחו של הנאשם.

מדובר בפיילוט שבתי המשפט השלום והמחוזי מנסים להעביר בשידור חי דיונים שיש בהם עניין ציבורי, זאת לנוכח הגבלות הנוכחות על בתי המשפט בשל מגיפת הקורונה.

כמה כלי תקשורת עתרו וביקשו כי הדיון בעניין דרעי, בו יוחלט אם לקבל את עסקת הטיעון ישודר בשידור חי, אלא שבאי כוחו של השר לשעבר התנגדו ולאור זאת הכריע נשיא בית המשפט הרבסט כי הוא לא ישודר בחי.

הדיון בעניינו של דרעי נקבע ליום שלישי בשעה 10:45, בפני נשיא בית המשפט, השופט שמואל הרבסט, בו יוצג הסדר הטיעון ויוחלט אם לקבלו.

מוקדם יותר הבוקר (ראשון) הגיש חבר הכנסת אריה דרעי את התפטרותו מהכנסת לקראת הדיון, התפטרותו תיכנס לתוקף כשעה קודם הדיון ולכן סוגיית הקלון לא תידון. במסגרת ההסדר דרעי יוכל להתמודד מחדש לכנסת הבאה. מי שייכנס במקומו ביום שלישי ויושבע שוב כחבר כנסת הוא יוסי טייב.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום