"לאפסן את האגו ולהמתין": אלה ח"כי הליכוד שנותרו נאמנים

מספר ח"כים בליכוד פתחו בקמפיין תמיכה לא-רשמי בבנימין נתניהו, על רקע קרבות הירושה ההולכים ומתחזקים לנוכח הסדר הטיעון הצפוי: מיקי זוהר, אלי כהן, אופיר אקוניס, קטי שיטרית ואופיר כץ בסדרת ציוצים וראיונות

חיים שמואלי | פוליטי 23.1.2022 | 22:08

נתניהו צילום: אוליבר פיטוסי, פלאש 90

מספר חברי כנסת מהליכוד פתחו היום (ראשון) בקמפיין תמיכה ביו"ר המפלגה וראש האופוזיציה בנימין נתניהו. זאת, על רקע קרבות הירושה במפלגת הליכוד, המתגברים בימים אלו לנוכח הדיווחים על הסדר טיעון צפוי שייחתם בין נתניהו לפרקליטות.

חבר הכנסת מיקי זוהר מהליכוד, שהיה הראשון להשמיע את קולו בעניין, כתב בחשבון הטוויטר שלו: "עד כמה שאני יודע אין כעת פריימריז לראשות הליכוד, כך שאני באמת לא מבין מה החיפזון. תפנימו, כל הויכוחים הפנימיים האלו מיותרים ופוגעים מאוד בליכוד. חדלו אש".

"נתניהו איתנו ומחובתנו לתת לו גיבוי מוחלט", הצהיר זוהר ופתח בסדרת ציוצים למען יו"ר מפלגתו.

בראיון לגלי צה"ל זוהר חזר על דבריו, ואמר: "כל קרבות הירושה לא תורמים לליכוד, אלא רק פוגעים בו. קורא לחברים במפלגה להירגע - נתניהו עדיין כאן ואנחנו צריכים לגבות אותו".

‏זוהר גם שיתף, בחשבון הטוויטר שלו, ציטוט מתוך ראיון של חבר הכנסת אלי כהן בראיון לרדיו 'גלי ישראל': "ההתכתשות בליכוד מיותרת, מעריך שנתניהו לא ילך על עסקת הטיעון ולא על הקלון, לכן כל תופרי החליפות והמדברים על היום שאחרי - מציע להם להתאזר בסבלנות. גם אם תחתם עסקה - חייבים לעשות בדק בית בהתנהלות הפרקליטות".

‏כהן חזר על הקריאה לח"כי הליכוד בראיון ל'חדשות 12': "הדיבורים על עסקת הטיעון הקדימו את זמנם, הפרקליטות מנסה להרחיק את נתניהו מהחיים הפוליטיים, לחברי בסיעה אני מציעה לאפסן את האגו ולהמתין".

‏חבר הכנסת אופיר אקוניס התייחס גם הוא לקרבות הפנימיים במפלגת הליכוד, ואמר: "הדבר הכי מיותר. השמצות אישיות, סמסים הדדיים פוגעניים, הודעות בקבוצות ובכלי התקשורת. למי זה תורם משהו? אנחנו חייבים להתמקד כעת במאבק מול הממשלה הגרועה והמסוכנת ביותר בתולדות ישראל. ליכודניק לא תוקף ליכודניק".

‏גם חברת הכנסת קטי שטרית הצטרפה לקמפיין הלא-רשמי. "אנחנו תנועה מפוארת שמייצגת רוב גדול בעם ישראל ואני יכולה להבין את כל אלה שרוצים לעמוד בראשות התנועה, אך כל דבר בעיתו. תתאזרו בסבלנות. אני מייחלת לכך שנתניהו יישאר, הוא הכי מתאים הכי מנוסה. אני לא מתעסקת ביום שאחרי נתניהו", אמרה שטרית במהלך ראיון לרדיו 103.

‏חבר הכנסת אופיר כץ אמר בראיון ל'ערוץ 14': "אנחנו צריכים לגבות את נתניהו במיוחד עכשיו. עוד שבוע שבועיים הוא יקבל את ההחלטה, מה בוער להם עכשיו? אני לא אוהב את זה. הם צריכים להפסיק את המלחמות האלו מיידית".

כץ השמיע דברים דומים גם בראיון ל'חדשות 13': "אנחנו לא מפלגת העבודה אנחנו הליכוד. אני ממש לא אוהב את כל ההתעסקות בהתמודדות, סקרים ואסמסים כאילו נתניהו לא פה, במיוחד בשעה מורכבת זו אנחנו צריכים לגבות אותו באופן מלא".

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום