וואטסאפ תסיר בקרוב את המגבלה שעצבנה אתכם

בעדכון האחרון למשתמשי הווטסאפ בגרסת ה'בטא' שיצא בארגנטינה התוכנה מאפשרת לשתף קבצים בגודל עד 2 ג'יגה בייט, אם כי מדובר בניסוי בלבד וייתכן שבחברה יחליטו כי מדובר בפונקציה שאינה כדאית ולא תרחיב אותה לשאר העולם 

חזקי ניימן | טכנולוגיה 27.3.2022 | 12:40

צילום: pixabay

כולנו מכירים את ההרגשה כשרוצים לשלוח למשפחה או לחברים סרטון מהמצלמה לקבוצת הווטסאפ ומגלים שהסרטון כבד מדי ויש צורך לחתוך ולערוך אותו, כעת נראה כי ווטסאפ משנה כיוון ותאפשר שליחת קבצים גדולים יותר כמו שקיים כבר שנים אצל המתחרה העיקרית שלה, 'טלגרם'.

עד כה ניתן היה להעביר קבצים בין משתמשים עד לנפח המגוחך של 100 מגה בייט, אבל ניסוי שהחל אצל מספר קטן של משתמשים בארגנטינה אמור לשנות באופן משמעותי את המצב כאשר יוכלו לשלוח תמונות, סרטונים או קבצים בגדול של עד פי 20 ממה שאנחנו מכירים, על פי הדיווח שהובא בחדשות 12, האפשרות קיימת גם למכשירי אנדרואיד וגם לאייפון.

מכיוון שמדובר בניסוי בלבד לא ברור עדיין האם וואטסאפ תרחיב את האפשרות למשתמשים נוספים במדינה או בכלל תנסה זאת במדינות אחרות. במידה והחברה תחליט כי שליחת קבצים גדולים כאלה לא כדאית לה או שהניסוי עצמו ייכשל ייתכן שאותם משתמשי בטא שקיבלו את האפשרות, יקבלו עדכון גרסה נוסף ללא האפשרות הזאת ויחזרו הלכה למעשה לגרסה הקודמת של וואטסאפ.

 

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום