העיתונאי עקץ את בכיר הליכוד שתקף: "כמו חילזון ענק"

מחבר הספר על הסכמי אברהם ציין כי אחד מהאנשים שמעורבים בהסכם ולא מוערכים מספיק הוא ישראל כץ, שר החוץ לשעבר. העיתונאי חיים לוינסון הגיב על כך בעקיצה ששיגר לבכיר הליכוד, שמצידו השיב במתקפה: "שליחות? שמאלנות? סתם שנאה עצמית? כל התשובות נכונות"

מאיר שלם | תקשורת 29.3.2022 | 09:46

ישראל כץ בתפקידו כשר החוץ | צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

עימות ברשת החברתית טוויטר התפתח בין בכיר הליכוד, חה"כ ישראל כץ, לעיתונאי "הארץ", חיים לוינסון, לאחר שכץ זכה לפרגון על תרומתו להסכמי אברהם.

העיתונאי ברק רביד, מחבר הספר על הסכמי אברהם, החמיא לכץ בצל קיום פסקת הנגב, וכתב, "יש פוליטיקאי ישראלי אחד שלדעתי לא קיבל את הקרדיט שמגיע לו על תרומתו לדרך שהובילה להסכמי אברהם ולפסגת הנגב שתיפתח הערב".

"האיש הזה הוא ישראל כץ." כך צייץ בצירוף צילום קטע מתוך הספר שלו בנושא. לוינסון הגיב בציניות על כך, ופרסם ציוץ לועג לכץ.

"אם ועידת הפסגה בנגב היתה מתקיימת בימי נתניהו, מה היה בה תפקידו של שר החוץ ישראל כ"ץ? 1. המארח, הדמות המרכזית, האיש החשוב באירוע. 2. אחראי על הרום סרוויס. 3. סדרן במסיבת העיתונאים. 4. מנהל החניון אליו מגיעים רכבי האח"מים. 5. מעדכן את האורחים מה עשו הלייקרס. 6. תשובות 2-5 אפשריות." כתב לוינסון.

כץ לא נותר חייב והגיב: "הרכיכה התעורר, כמו חילזון ענק בחורף הוא מגיב בהשמצות לציוץ של מחבר הספר על השלום במזה"ת שמשבח את תרומתי כשר החוץ לקידום התהליך. שליחות? שמאלנות? סתם שנאה עצמית? כל התשובות נכונות." תקף בכיר הליכוד. 

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום