העיתונאית נגד גדעון סער: איש הפאניקה וההיסטריה

"גדעון סער הוא איש הפאניקה וההיסטריה הכי גדול שאני מכירה" כך אומרת העיתונאית הוותיקה איילה חסון. לדבריה, "היכולת של גדעון סער לקבל ביקורת היא כל כך אפסית - שמי שיעז ללכת עליו יחטוף בין העיניים" 

קובי עוזיאלי | תקשורת 5.4.2022 | 21:23

כנס תקווה חדשה | צילום: תומר נויברג, פלאש 90

העיתונאית והמגישה איילה חסון מ'חדשות 13' תוקפת את שר המשפטים גדעון סער על רקע התקיפה האלימה אמש (שני) בכנס של מפלגתו שדי עובר בסלחנות מצידו ומצד התקשורת שמלטפת אותו. 

בראיון שהעניקה חסון היום ל'גלי ישראל' אמרה: "גדעון סער הוא איש הפאניקה וההיסטריה הכי גדול שאני מכירה. ההיסטריה והפאניקה שלו זה מהתקשורת, ולכן, ברוב תחכום, הוא במשך השנים מערכת יחסים צמודה עם גורמים בתקשורת, ככה הוא בנה את עצמו כי אנחנו רואים שבציבור הוא לא להיט. הוא היה יוצא עם עיתונאיים למועדונים".

לדבריה, "היכולת של גדעון סער לקבל ביקורת היא כל כך אפסית - שמי שיעז ללכת עליו יחטוף בין העיניים. אני אומרת לכם את זה מידע אישי, הוא מפעיל את כלבי התקיפה שלו. למה הוא נכנס בי בטירוף? פרסום פצצה על פיצול כפר כיסרא סמיע בהון תעופות, הוא כבר זיהה את הסכנה: /איילה מסוכנת, לא משלנו, נקרע לה את הצורה/, זה גדעון סער, ככה הוא עובד ויש גורמים בתקשורת שמשתפים איתו פעולה".

כזכור, אמש בכנס של מפלגת 'תקווה חדשה' הותקף פעיל המפלגה שהעז לתהות איך סער חבר בממשלה שנשענת על תומכי טרור כחברי סיעת רע"מ. בתגובה התנפלו עליו פעילים אחרים, גררו אותו החוצה באלימות תוך שהם בועטים ומכים אותו בכל חלקי גופו. כתב ערוץ 7, חזקי ברוך, שתיעד את האלימות הותקף גם הוא והתבקש לעזוב את המקום.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום