מו"ל העיתון: חשוב לנו שהממשלה תשרוד

לא אחת מדובר על כך שהתקשורת מאתרגת את הממשלה ומשפררת אותה, שומרת עליה כבבת עין כדי שזו תתקיים ותאריך ימיה כמה שיותר זמן. מו"ל 'הארץ' נותן לכך חותמת בראיון רדיופוני שהעניק שבו לא הסתיר כי בנט, שקד וסער הם לא כוס התה שלו, אך הם עדיפים לדעתו מפני חזרת נתניהו

קובי עוזיאלי | תקשורת 27.4.2022 | 07:22

מליאת הכנסת | צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

"חשוב לנו שהממשלה תוציא את שנותיה ושלא נלך שוב לבחירות", כך אומר בגלוי ובקולו מו"ל עיתון 'הארץ' עמוס שוקן בראיון רדיופוני. לדבריו, "אין שום סיבה שנסכים שאדם שעומד למשפט יהיה ראש ממשלה. נראה את תוצאות המשפט, לא קונה את הפרשנים המשפטיים בשקל, יש שלושה שופטים". כך אמר בראיון לשרון גל ברדיו 'גלי ישראל'.

לדבריו, "אנחנו נמצאים בשיפור גדול לעומת השנים האחרונות של נתניהו, שהיו איום גדול על הדמוקרטיה הישראלית, מזה לפחות נפטרנו. הממשלה מתפקדת יפה מאד למרות כל הקשיים, מתפקדת בלי מונופול של אדם אחד, זה נראה לי שיפור גדול עבור הציבור בישראל", טוען שוקן.

מו"ל 'הארץ', עמוס שוקן | צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90.

מו"ל 'הארץ' הבהיר ואמר לגל: "לא בנט ולא שקד ולא גדעון סער הם כוס התה שלנו, היו לנו בעיות איתם בממשלות הקודמות, אבל עכשיו גדעון סער לא מסתער על מערכת המשפט כמו שאמיר אוחנה הסתער עליה בשליחות נתניהו".

באשר להוצאות העתק על הבית הפרטי ברעננה, אמר מו"ל 'הארץ', עמוס שוקן: "לא ראיתי חשבון שמגיע ל-45 מיליון שקל בקשר לשיפוצים ברעננה, לא ראיתי שום חשבון. בזמנו כתבנו (על החמגשיות) בעיתון כי זה היה כפל שימושים. אתה רואה בצומת לפניך בתל אביב קטנועים עם תיק של וולט? בעקבות הקורונה זה דבר שהפך למשהו שרבים משתמשים".

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום