במאות אלפי שקלים: השרה שתובעת את ריקלין

שרת התחבורה הגישה תביעה בסך מאות אלפי שקלים, נגד איש התקשורת שמעון ריקלין בעקבות ציוץ סאטירי שלו: "ניצול ציני של הירצחם של ישראלים בפיגוע על ידי הטעיית הציבור". ריקלין הודיע שיסיר את הציוץ: "מוזר לשמוע שתובעים אותי דרך התקשורת"

מאיר שלם | תקשורת 11.5.2022 | 23:34

שמעון ריקלין | צילום: פלאש 90

יו"ר מפלגת 'העבודה', שרת התחבורה מרב מיכאלי תובעת את איש התקשורת שמעון ריקלין, המגיש ב'ערוץ 14', בעקבות פרסום ציוץ סאטירי בטוויטר נגדה. בעקבות התביעה, ריקלין הודיע שהוא מסיר את הציוץ.

לפי הדיווח ב'הארץ', שרת התחבורה מיכאלי תובעת את ריקלין בעקבות ציוץ שכתב לאחר הפיגוע בבאר שבע, "מרב מיכאלי בתגובה לפיגוע: למה הרגו את המחבל? אובדן חיים מצער". היא דורשת פיצוי על סך 300 אלף ש"ח.

"האמירה שפ"רסם ריקלין כביכול מפיה של התובעת, ושאותה בדה מליבו, היא פרסום מעוות ושקרי שאותו היא לא מוכנה לספוג. ניצול ציני של הירצחם של ישראלים בפיגוע על ידי הטעיית הציבור בכוונת מכוון כדי להפוך את התובעת לבוגדת ואויבת העם הוא מעשה נבלה העולה כדי התרת דמה של התובעת", כתבה מיכאלי בכתב התביעה שהוגש באמצעות עורכי הדין דור ליאונד ורם פרייס סיטון.

"הפרסום הופץ מחוץ לטוויטר גם בסמוך לפיגועים אחרים מה שהגדיל את הנזק לתובעת. הנתבע ניסה לנטוע בתודעת הציבור אליו כיוון את הפרסום תמונת מציאות מסולפת שרקם בעצמו תוך שהוא מייחס לתובעת אדישות מוחלטת לגורלם של הנרצחים והנרצחות ודאגה לשלום הרוצח".

ריקלין כתב לאחר הפרסום על התביעה, "‏מוזר לשמוע שתובעים אותי דרך התקשורת בלי לקבל כתב תביעה ואפילו מכתב התראה או בקשה פשוטה להסיר. למרות זאת, מאחר ואני מבין שהציוץ הסאטירי שלי כל כך הפריע למיכאלי, אסיר אותו כפי שאני תמיד עושה כשמישהו מבקש או אומר שנפגע".

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום