הותר לפרסום: זו החשודה בשליחת הקליעים למשפחת בנט

בית המשפט התיר לפרסם את שמה של החשודה בשליחת מכתבי האיומים לבני משפחתו של ראש הממשלה | המכתבים, שהופנו לרעיתו ובנו של בנט, כללו קליעים חיים

אבי גדלוביץ' | חדשות בארץ 12.5.2022 | 12:05

קליעים | צילום: pixabay

אילנה ספורטה חניה, היא החשודה בשליחת הקליעים לבני משפחתו של ראש הממשלה נפתלי בנט. כך התיר היום לפרסום בית המשפט. במשטרה ייחסו לחניה בת ה-65, תושבת אשקלון, עבירות של קשירת קשר לביצוע פשע, סחיטה באיומים, הובלת אמצעי לחימה ואיום בביצוע מעשה טרור.

שלשום האריך בית משפט השלום בראשון לציון את מעצרה של חניה ביממה אחת בלבד, זאת בניגוד לבקשת המשטרה להאריך את מעצרה בעשרה ימים נוספים. בערעור שהוגש לבית המשפט המחוזי נקבע כי מעצרה יוארך ביומיים.

השופט ארז מלמד סירב לקבל את עמדת המשטרה ואמר במהלך הדיון: "אנחנו יודעים שלא היה פה טרור". "החשודה אמרה לחוקרים שהיא מוכנה להודות ברצח ארלוזורוב, רק שיעזבו את משפחתה", טען עורך דינה.

בתחילת השבוע הודיעה המשטרה כי עצרה אישה תושבת הדרום בחשד ששיגרה את מכתבי האיום שהופנו לראש הממשלה נפתלי בנט ובני משפחתו. המכתבים, נזכיר, כללו בתוכם קליעים חיים. "במסגרת פעילות משותפת למשטרת ישראל ושירות הביטחון הכללי (שב"כ), נעצרה היום חשודה תושבת דרום הארץ בת 65 בחשד לשליחת מכתבי איום כלפי בני משפחתו של רה"מ", נמסר מהמשטרה.

לפני כשבועיים פתחה המשטרה בחקירה בעקבות מכתב איומים ברצח, ובתוכו כדור חי של נשק, שהופנה כלפי משפחת ראש הממשלה.

מכתב האיומים הועבר למשטרת ישראל וזו פתחה בחקירה שהוטלה על להב 433 בשיתוף שירות הביטחון הכללי. ממשרד ראש הממשלה נמסר לאחר מכן  כי בעקבות מכתב האיומים שהופנה כלפי ראש הממשלה ומשפחתו, החליטו גורמי הביטחון במשרד ראש הממשלה לתגבר את האבטחה של יחידת מגן על משפחת רה"מ.

יומיים לאחר פתיחת החקירה דווח כי המשטרה חוקרת מכתב איום נוסף שנשלח לבנו של ראש הממשלה. גם הפעם כלל המכתב קליע חי, אך נשלח לכתובת אחרת, ביתו הפרטי ברעננה.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום