אחרי הפרסום: תפילין העצור נמצאו

אנשי הסגל בכלא 'איילון' הצליחו לאתר את התפילין של העצור המנהלי שהועבר לבית הסוהר 'שקמה' | מוקדם יותר השבוע שלח עורך דינו מכתב לשב"ס בו ביקש לפתוח בבדיקה | כל הפרטים

אבי גדלוביץ' | חדשות בארץ 12.5.2022 | 14:39

תפילין, אילוסטרציה | צילום: באדיבות המצלם

יממה לאחר הפרסום ב'בחדרי חרדים' - התפילין היקרות אותרו בין כותלי הכלא: אנשי שירות בתי הסוהר הצליחו לאתר אתמול (רביעי), בתום חיפושים, את התפילין של א', השוהה במעצר מנהלי מזה כחודשיים. 

בעקבות הפרסום פתחו בשירות בתי הסוהר בבדיקת הנושא, מה שהביא למציאת התפילין שאבדו בין כותלי כלא איילון, משם הועבר בימים האחרונים. כעת יוכל העצור לשוב ולהניח את התפילין האישיות שלו.

כפי שדווח שלשום, שירות בתי הסוהר איבד את התפילין צעיר יהודי הנמצא במעצר מנהלי. כך עלה ממכתב ששלח עורך דינו לקצינת האסירים בכלא והגיע לידי 'בחדרי חרדים'. עורך הדין איתי יפרח ממשרדו של אביחי חגב'י שמייצג את העצור מטעם ארגון 'חוננו', פנה לקצינת האסירים בבית הסוהר 'שקמה' וביקש ממנה לפעול למציאת התפילין במהירות.

א' שוהה בימים אלו בבית הסוהר 'שקמה', זאת לאחר שהועבר מבית הסוהר 'איילון' בו שהה עד כה. במהלך ההעברה, איבדו בשב"ס את זוג התפילין. כעת, כאמור, הצליחו אנשי הסגל בכלא איילון לאתר את התפילין היקרות.

במכתב נכתב כי זוג התפילין "יקרות מאוד לא', והינן בעלות ערך חשוב לבעליהן. הן מהבחינה הרגשית והערכית, והן מהבחינה הדתית". עוד הוסיף עו"ד של א', כי נצרכת בדיקה של האירוע בו אבדו התפילין, בנוסף למציאתן והחזרתן לבעליהן במהרה.

נזכיר כי על צו המעצר המנהלי של א' חתם שר הביטחון בני גנץ לפני כחודשיים, זאת לאחר כשלושה שבועות שהיה עצור בשב"כ. לפי הצו, הצעיר יהודי כבן ה-21 ייעצר למשך לחודשיים, זאת למרות שהמדינה לא הצליחה להגיש נגדו כתב אישום.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום